|11|

3.8K 191 16
                                    



Pamir: Dünden beri düşünüyorum

Pamir: Yani kafam el verdikçe...

Pamir: Ama aklıma bir bok gelmiyor!

Pamir: Puslu Kıtalar Atlası'nın anlamı ne?

Pamir: Ayrıca Lilya ne alaka?

Lilya: Ebenin örekesiyle yakından alaka desem ayıp olur mu?

Lilya: Ulan sizde akşam saatleri olabilir ama burada saat sabahın körü!

Lilya: Telefon başımda öte öte uykumun en güzel yerine çomak soktu sayende!

Pamir: Günaydın o zaman.

Lilya: Sayende ayamadı

Lilya: Bugün tatil ve benim hücrelerimin ayılması için daha en az iki buçuk saat uykuya ihtiyacım var.

Pamir: Erken uyanan yol alırmış, uyuma kalk.

Lilya: Oğlum sen gidip o bileğini sakatlayan gitaristle falan uğraşsana, tek dertleşebildiğin insan ben miyim?

Lilya: Hayır öyle desek ben yokken ne bok yiyordun yani?

Lilya: Ne bu, zirvedeki yalnızlık mı?

Pamir: Uykunu alamadığında çok huysuz oluyormuşsun bunu da anlamış olduk.

Pamir: Bana söylenirken ayıldıysan soruma cevap alabilir miyim?

Pamir: Neden Lilya?

Pamir: İnternetten de baktım

Pamir: Zambak çiçeği anlamına geliyormuş, bir de saflığı temizliği ifade eder diyor.

Lilya: Aferin çocuğum otur, karnene beş yıldız.

Pamir: Sağol 😑

Lilya: Ayrıca, sence her soruna birebir cevabı verirsem ne anlamı kalır bu işin? Düşünüp bul İşte.

Lilya: Hafızanı zorla dedik, bir günde çıkmaz zaten.

Pamir: Hafızamı neden zorlamam gerektiğini de anlamadım ya, orası da ayrı bir mesele.

Lilya: Sen şu kullandığın ilaçların prospektüslerini okut oradakilerden birine bence, yan etkileri arasında gereksiz salaklık var mı diye bir baksınlar.

Pamir: Espiri mi yaptın sen şimdi?

Pamir: Hayır hiç eğlendirmedi de...

Lilya: Şu an o suratının limon yemiş gibi buruşmuş olmasını düşünmek bile benim eğlenmeme yetti ama canım.

Pamir: Bana laf sokmak yerine sorularıma cevap versen bu iş çok daha kolaylaşacak?

Lilya: Her iki soruna da ortak cevap solist,

Lilya: Hafızanı yokla, biraz gerilere git.

Lilya: Allah bir boy verip gerisini koyvermiş olamaz herhalde.

Lilya: Azıcık zorla kendini, elbet hatırlarsın bir şeyler.

Pamir: Gerilere mi gideyim?

Pamir: Ne kadar mesela?

Lilya: Eli öpülesi ebenin kıçına vurduğu ilk şaplağa kadar git canım sen!

Lilya: Anca gelir!

Pamir: Ha?

Lilya: Yok, can sıkıntısı ve hastalık birleşince senin devrelerin hepten yanmış, belli.

Lilya: Sahnede mikrofonla aşk yaşayıp milletin ağzının suyunu akıtan, yüzlerce hatta binlerce genç kızın hayallerine esas oğlan olan maviş gözlü solist bey gelmiş burada 'Ha?' diyor.

Pamir: Beyin yakma seansına karşın ne dememi bekliyordun acaba?

Lilya: Kıçını yaymış yatarken en azından kafanı çalıştırıp düşünmeni olabilir mi acaba?

Pamir: Bu bilinmezlik oyunu sıkmaya başladı yalnız.

Pamir: Hani kimliğini deşifre etmekten korkmuyordun sen?

Lilya: Ben öyle mi dedim sivri zekalı?

Pamir: Ya ne dedin?

Lilya: Oğlum ben internet ortamında bile yokum, hayalet gibi...

Lilya: Sana fotoğrafımı yollamam ya da kendimle ilgili bir şeyler anlatmam beni bulmana yaramayacağı için rahatça bunları yaparım dedim.

Lilya: Kim olduğumu anlayamayacağını bildiğim için...

Lilya: Düştü mü jeton şimdi?

Pamir: Fotoğrafını görsem bile seni tanımamam, ama numaramı nereden bildiğini söylersen anlarım. Öyle mi?

Lilya: Kısmen evet.

Pamir: Bu iş neden git gide daha da karmaşık bir hâl almaya başlıyor gibi hissediyorum?






♣️♣️♣️

Tavuk mu yumurtadan Yoksa yumurta mı tavuktan gibi bir duruma gidiyoruz 😁
Hadi hayırlısı 😅😂

Oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu?🖤✨

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin