|20|

2.9K 174 24
                                    



Lilya: Bu zorladığın durumsa tenezzül bile etmediğin halin Allah bilir nasıldır be solist!

Lilya: Hayır, ona rağmen bir şey hatırlamıyorsan zaten git bir doktora görün.

Lilya: Balıklarla yarışır bir hafızan var demek çünkü bu.

Pamir: Kendin hakkında verdiğin o muhteşemem açıklayıcı bilgiler sağolsun(!)

Pamir: Çok yardımcı oluyorlar bir şeyler anlamama (!)

Pamir: İsim, cisim bir bok bildiğimiz yok.

Pamir: Tek bildiğim şey, Amerika'da grafik tasarım okuyan, resime yeteneği ve Köpük adına bir köpeği olduğunu bildiğim bir kızla konuştuğum.

Lilya: Adam olana çok bile

Lilya: Daha ne istiyorsun?

Pamir: -_-

Pamir: Gülmedim yalnız.

Lilya: Sen gülesin diye demedim zaten kendim eğleneyim diye yaptım :)

Lilya: Ayrıca saat iyice gecenin körü olmadı mı orada?

Lilya: Gidip uyusana sen

Lilya: Niye hâla bana laf yetiştirme derdindesin?

Pamir: Bana diyorsun ama sen de hâla köpeğinle oynamak yerine benimle yazışıyorsun?

Lilya: Ohoooo

Lilya: Canım ben Köpük'le sana mesaj atmadan önce baya bir koşturup oynadım

Lilya: İkimiz de yorulunca bağladım tasmasını, seninle yazışırken eve doğru yürümeye başladım

Lilya: İçeri girdim, üstümü değiştirdim birazdan derse oturacağım

Lilya: Sen kendi uyuşukluğuna yan.

Pamir: Yok artık

Pamir: Oğlunla oynaman neyse de diğerlerine inanmam!

Pamir: O kadar kısa sürede yapmış olamazsın

Lilya: Köpük'ü çıkarttığım park eve çok yakındı canım, ister inan ister inanma ama eve döndüm bile

Lilya:

Lilya: Kuzenim gelmeden de bitirmem gereken dersleri halledeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lilya: Kuzenim gelmeden de bitirmem gereken dersleri halledeceğim.

Pamir: Kuzeninle birlikte mi yaşıyorsun?

Lilya: Evet.

Lilya: Dayım, kuzenim ve ben birlikte yaşıyoruz

Lilya: Dayım burada yaşıyordu, ben de üniversite için onun yanına geldim.

Pamir: Kuzenin?

Lilya: İşte cevabını veremeyeceğim bir soru daha... (Gönderilmedi)

Lilya: Haziran'ı istesem de sana anlatamam ki, anında anlarsın ... (Gönderilmedi)

Lilya: Sende gece gece uykusuzluktan mütevellit gereksiz bir merak mı başladı? Yoksa laf olsun diye mi soruyorsun solist?

Pamir: Sen gece gece gereksiz bir yükselmeyle kendine sinirlenince ortamı yumuşatayım dedim ama sen bilirsin.

Pamir: Anlaşılan pek modunda değilsin.

Lilya: Modumdayım da konuşmamam gereken, anlatamayacağım konuları açıyorsun! (Gönderilmedi)

Lilya: Benimle konuşmak için uykundan feragat ediyor olman gözlerim, yaşartıyor maviş solist :)

Pamir: Uykum zaten kaçmıştı, Ulaş dibimde horul horul uyuduğu için de yapabileceğim başka iç açıcı bir aktivite yok maalesef ki.

Lilya: Siktir git otelin lobisinden kendine muhabbet arkadaşı bul o zaman! -_-

Pamir: Vazgeçtim zaten merak etme

Lilya: Eee, ne yapmayı düşünüyorsunuz o zaman beyefendi ayıptır sorması?

Pamir: Sabah zaten erkenden dikilecek kızlar tepemize

Pamir: Gidip duş alayım da yorgunluğum gitsin.

Pamir:

Lilya: Hoay maşallah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lilya: Hoay maşallah

Lilya: O ne be öyle!?

Lilya: İnsanın havlu olası geliyor tövbe estağfurullah..

Pamir: Az önce bana anonimden yazdığı için kendisine atarlanan kız şu an ağzı sulanmış bir halde ekrana bakıyor sanırım? :)

Lilya: Benim kafam senin de kasların güzel

Lilya: Ne yapalım canım, kader..

Lilya: Ayrıca, gözümden kaçmadı sanma az önce resmen kendi kendine bana fotoğraf attın :))

Pamir: Sen de attın, altta kalıp sonradan laf söylemene alan vermek istemedim diyelim.

Lilya: İyi hadi öyle olsun bakalım

Lilya: Sen git duşa gir

Lilya: Ben de ders çalışayım, tabi şu manzaradan sonra ne kadar mümkün olursa...

Pamir: Kolay gelsin o zaman :)








♣️♣️♣️

Aşırı olaylı olmadığımız için bölüm yükleme zamanlarımın arasını daraltmaya çalışıyorum🥲
Sonraki bölümde güzel bir iç dökme geliyor, haberiniz olsun 🤫🤭

Bir de, oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 🖤✨

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin