|73|

916 95 18
                                    




       Odada bir aşağı bir yukarı dönüp durmaktan tepe sersemi olacak noktaya gelen Ada en sonunda dayanamayıp kenardaki tekli koltuğa oturdu.

          Dün, Pamir'le mesajlaştıktan sonra günün geri kalanını kızlarla birlikte geçirmişlerdi. Yade de yanlarında olduğu için tabi ki akşamın körüne kadar sokak süpürgesi gibi gezmemişlerdi ama bütün günü de dışarıda geçirmişlerdi.

      Önce buralarda çok methedilen, tatlılarının çok güzel olduğu söylenen kafelerden birine gidip bir şeyler içmişlerdi, sonra da hem gezmiş hem de Yade'ye birkaç şey almışlardı. Daha doğrusu Haziran ne kadar itiraz edip gerek olmadığını söylese de Işık'la Adel yeğenlerine bir şeyler almak istemişlerdi. En son da hep beraber akşam yemeği yiyip eve dönmüşlerdi.

       Çocuklar da ancak işlerini halledip Ulaş'ın tutturduğu o yere gittikten sonra ancak gece dönebilmişler ve direkt uyku moduna geçmişlerdi. Dolayısıyla son dakika lafını yapıp kucağına bıraktığı o sürpriz meselesini konuşmaya vakitleri olmamıştı.

      Niyeti sabah ilk iş olarak neyin peşinde olduğunu sorgulayıp anlamaktı ama Pamir bey dün gecenin bir vakti geldikleri yetmezmiş gibi bu sabah da kahvaltıdan sonra kaşla göz arasında tüyüp gitmişti!

          Yani yine odada tek başınaydı ve onun yüzünden oluşan stresle merak karışımının yarattığı etkinin tepkimesi yüzünden delirecek gibi hissediyordu!

      Bir süprizim olabilir demişti ama gerisini kocaman bir muamma olarak bırakıp Sesini soluğunu kesmişti. Bu solist neyin peşindeydi?

Gözleri duvardaki saati bulduğunda Pamir'in evden çıkmasının üzerinden iki saate yakın zaman geçtiğini fark etti. Kahvaltıdan sonra kızlarla oyalanıp biraz da Yade'yle ilgilenince zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı demek ki.

Peki ya bu maviş gözlü solist hâla dönmediğine göre yine hangi cehennemdeydi?

Bir süre koltukta köşe kırlenti gibi oturduktan sonra en sonunda daha fazla dayanamadı ve yatağın kenarında duran telefonu eline alıp hızla mesajlaşmalarına girdi ve parmaklarını klavyenin üzerinde gezdirmeye başladı.

Ada: Çekirge bile en fazla üçüncü sıçramada yakalanırmış solist bey

Ada: Siz kaçıncıda pes etmeyi düşünüyorsunuz acaba?

Ada: Nereye kayboldun da hâla dönemedin Pamir Onuray?

Ada: Kayıp ilanı falan mı verelim, onu mu istiyorsun?

Pamir: Çekirge için dediklerin doğru sevgilim ama merak da kediyi öldürürmüş sen de bunu biliyorsundur :)

Pamir: Değil mi?

Pamir: İşin içine merakın karışınca bildirimlerimle yakın ilişki içine girdin bakıyorum da... (:

Ada: Ha ha ha -_-

Ada: Espri mi yaptın sen şimdi?

Ada: Ayrıca..

Ada: Dün bir sürpriz lafı ettin, o dakikadan beri bir şeylerin peşindesin farkındayım!

Pamir: Farkında olmasan şaşardım zaten canım, biliyorum 

Ada: Onu biliyorsun da lafı eveleyip gevelemek yerine sadede gelmeyi ne zaman düşünüyorsun?

Ada: Herkes kendi halinde çift olarak takılıyor, ben de odada köşe kırlenti gibi oturdum tek başıma bekliyorum çünkü

Ada: Ve her geçen saniye tepem daha da atıyor

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİLYA || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin