Bilinmeyen Numara: Arkadaş arkadaş deyip durma canımBilinmeyen Numara: Lazım olur sonra 😉
Pamir: Diyorsun?
Bilinmeyen Numara: Evet. Diyorum.
Pamir: Sapıklığa meyil seviyeni tanımlamayı birazdan çok raddesine getirmek üzereyim?
Bilinmeyen Numara: Sen bilirsin.
Bilinmeyen Numara: Söz konusu sen olduğunda içimden tuhaf sesler çıkmaya başladı valla yalan söyleyecek değilim.
Pamir: Gazdır o.
Bilinmeyen Numara: Ha ha ha. 😑
Bilinmeyen Numara: Gülmedim.
Pamir: Ben güldüm 😁
Pamir: Ayrıca harbiden kimsin sen ya?
Pamir: Nereden buldun benim numaramı?
Bilinmeyen Numara: Kafası senin sesin kadar güzel olmasa da birkaç tahtası eksik birisiyim işte
Bilinmeyen Numara: Kimlik bilgisinin ne önemi var?
Pamir: Şaka bir yana, anonim tribi hiç çekemem
Bilinmeyen Numara: Ayyyyyhhh
Bilinmeyen Numara: Ne nazlandın be solist!
Bilinmeyen Numara: Biraz eğlenelim dedik işte fena mı?
Pamir: Eğlenmek?
Pamir: Ne biçim bir eğlence anlayışın var senin arkadaş?
Bilinmeyen Numara: Bak hâla arkadaş diyor...
Bilinmeyen Numara: Oğlum siz sanatçı tayfası olarak farklı tecrübeler yaşamak, ilham aramak, hayatı renklendirmek isteyip tuhaf tuhaf şeyler yapmıyor musunuz?
Bilinmeyen Numara: Al sana değişik tecrübe işte.
Bilinmeyen Numara: Hayatına çat kapı bir anonim dahil oldu.
Pamir: Birincisi, o kulaktan dolma hurafeler herkes için geçerli değildir.
Pamir: Ayrıca öyle değişik tecrübe ayağına Urfa'da sıra gecesine, Ankara'da pavyona giden tiplerden değilim ben.
Pamir: Farklılık anlayışım fazla geniş bir yelpazede değil henüz kusura bakmayacaksın.
Bilinmeyen Numara: Kusura bakmayayım canım o sorun değil de bir fotoğraf at da şu ellerine bakayım.
Bilinmeyen Numara: El fetişim geldi yine 😛
Pamir: Yok sen harbi delisin!
Bilinmeyen Numara: Aman sanki sen çok normalsin!
Bilinmeyen Numara: Ayrıca, Bu devirde deli olmayan mı kaldı Pamir?
Pamir: Sen nerenin cinsisin arkadaşım?
Pamir: Niye bana sardın?
Bilinmeyen Numara: Dedim ya, ellerin çok güzel
Bilinmeyen Numara: Bir de biraz Allah'sızsın. Bir siktiriboktan bir mikrofonu kıskanmadığım kalmıştı senin yüzünden o da oldu.
Pamir: Öyle ya da böyle
Pamir: Kişisel numaramı ele geçirip saçma saçma mesajlar atan bir anonim misin? Anonimsin.
Pamir: Ve zaten yoğun olan hayatımda bir bu saçmalık eksikti.
Pamir: Bir zahmet eksik kalmaya devam etsin.
Bilinmeyen Numara: Cıks
Bilinmeyen Numara: Ben senin bildiğin anonimlerden değilim canım.
♣️♣️♣️
Ben senin bildiğin kızlardan değilimin anonim versiyonuyla karşınızdayım efenim
Bu bilinmeyenimiz harbi biraz çatlak gibi ama değil mi :))Bu arada, Oy vermeden geçmeyin lütfen olur mu? 🖤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLYA || texting
Novela JuvenilBilinmeyen: Pardon canım bir şey soracağım. Bilinmeyen: Ayıptır sorması biraz insafız mısın? Bilinmeyen: O nasıl bir fizik o nasıl bir endamdır? Bilinmeyen: Hatta bence Allahsızsın. Bilinmeyen: Sahnede kendini öyle bir kapatıyorsun ki şarkılara...