Глава 1. Спасіння

475 19 6
                                    




— Ти справді гадаєш, що він досі живий?

— Моє пошукове заклинання відчуває когось на нижньому поверсі.

— Когось?

— Так. Когось живого. Гаррі, як ми і очікували перенестися всередину неможливо, охоронні чари Шеймуса все ще працюють.

— Фініґан доволі не погано скористався старим "розсікти повітря та махнути". Отже, це вхідні двері. Чому ніхто не зрозумів, що він перебував тут весь цей час?

— Всі мертві. Не залишилося нікого, хто б пам'ятав.

— Ти гадаєш він взагалі не знає про те, що відбувається?

— Не знаю. Можливо. Самотнє ув'язнення... воно самотнє.

— Ти впевнена, що справді хочеш це зробити? Скрімджер нам голови відірве. Хоча скоріше мою, аніж твою. Твоя йому ще дуже потрібна.

— Він зрозуміє. І будь-ласка, Гаррі, не використовуй закляття бензопили при тісному контакті. Після останнього разу, мені знадобилося декілька днів, щоб відмити своє волосся.

— Але мені подобається це прокляття...

— Гаррі, я знаю.

— Якщо ти забула, я сам його вигадав.

— Так, Гаррі.

— На рахунок три?

— Давай.

— Один. Два. Три. Редукто.

***

Вхідні двері Азкабану підірвалися. Пил, будівельний розчин та дерев'яні бруски піднялися в повітря, утворюючи отруйну хмару. Проте, не занадто концентровану для того, щоб вона могла завадити Гаррі та Герміоні відчути стійкий запах смерті та розкладання тіл, який обійняв їх, неначе купол. Сморід був настільки сильним, що можна було відчути його смак. З піднятими паличками вони зайшли до фоє, прикриваючи ніс та рот руками.

Гаррі створив Лумос.

Багатолюдної орди там не було. Жодного голодного зомбі, від якого потрібно було б відбиватися. Точніше не зовсім так. Зомбі там були, але настільки голодні та змучені, що більшість із них перетворилися на стонучі, сіпаючі та наполовину об'їдені тіла. Брак свіжого м'яса призводив до того, що вони їли один одного.

Ті, які вціліли, були недієздатними, рештки їхніх розумових функцій мозку давно було знищено. Спалах не оминув Азкабану, але в самі важкі часи начальник в'язниці Шеймус Фініґан відав наказ звільнити якомога більше в'язнів, та перш ніж заблокувати двері залишите те, що зайшло до середини — в середині. Він сам залишився там, разом із трьома охоронцями, які були все ще живими, коли вони востаннє зв'язувалися із Міністерством. Зараз там не було нікого. Була тільки пітьма, смерть та запах, який викручував шлунок. Сморід був повсюди.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now