— Відпустіть нас. Ми не хочемо проблем.
Це було останнє, що вони чули від Герміони. А до цього — її квапливе попередження Річардсу. Потім чулося якесь бурмотіння, здається, Мерсера поранили. Але не смертельно, так як спочатку він довго лаявся, кричав, а потім зв'язок із ним перервався. Хтось забрав його навушник.
Потім замовкли Річардс, Валлен і Герміона.
Якби не було комунікаційного зв'язку, то Гаррі з Невілом ніколи би не дізналися про те, що відбувається на судні. Вони буквально завмерли у повітрі, коли почули у навушнику зляканий голос Герміони.
Не рухаючись, вони завмерли над відкритим морем. Зламана нога Невіла незручно звисала із мітли. І дякуємо провидінню за це. Якби ж вони краще її закріпили, то набагато скоріше дісталися до Лондона. Сильний зустрічний вітер теж сповільнював їх.
— Все затихло! Я нічого не чую, — сказав Невіл і спохмурнів, крутячи в руках навушник.
— Тихо, — піднявши руку, велів Гаррі. Кліпнувши, він спробував розібратися у приглушених звуках, що доносилися. Він навіть затримав дихання. Дідько, вони занадто далеко. Голоси такі тихі, а слова чути через раз.
— Ви божевільний.
Це чулося гучно та чітко. Падма. Тепер вона єдина, у кого залишився навушник. Омаров або той, хто напав на команду, вочевидь, забув забрати його.
— Ох, Алеку, що ж ти накоїв...
Тепер шкіра Невіла не просто стала блідою — вона посіріла. Поглянувши на Гаррі, він мовив:
— Ти повинен повернутися.
Гаррі хотів відповісти, але почувся голос Падми.
— Його навіть не повинно бути тут! Він маґл, так само, як і ти!
Гаррі ніколи не бачив, щоб Невіл був настільки переляканим, а це все ж таки про щось говорить.
— Гаррі, йди! Просто йди!
Трясться, він хотів піти. Він хотів залишити Невіла на мітлі та явитися знову на корабель. Це просто. Він зміг би.
Але ні, насправді не зміг би.
— Я тебе не покину, ідіоте! Якщо ти знепритомнієш і впадеш, то помреш від охолодження!
— На них напали! — закричав Невіл. — На Герміону, Падму та решту! Ти підеш до них. Я перенесуся до Лондону та приведу підмогу, — видихнув він, і потягнувся за паличкою, але Гаррі схопив його за руку.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...