Драко став біля раковини в туалеті для домашніх ельфів і відкрив кран.
Вода з'явилася тільки через деякий час, хоча в старих трубах було чути її далекий рев. Поруч із раковиною стояв канделябр із трьома чорними свічками, одна з яких нещодавно потухла. Слід диму піднімався в повітря. Дві інші свічки все ще горіли. Драко дивився на полум'я, тримаючи руки під водою, холод якої обпалював.
Він подумав, що не пам'ятає того, щоб він приносив канделябр до ванни.
Він також не пам'ятав, як спустився туди після того, як залишив Герміону на самоті в бібліотеці, що також було жахливо.
Швидкий огляд показав, що він був одягненим не у перші ліпші старі штани. Ні. На ньому була шкільна форма Гоґвортсу — чисті черевики, зелено-срібляста краватка, значок старости, що був прикріпленим до його сорочки. Драко знав, що побачить у дзеркалі, але тим паче вид його підлітково "я" дивував.
Здавалося неможливим, що він колись був настільки молодим, що теперішнє відчуття наукової цікавості та обережності, які були властиві йому дорослому, так сильно нагадували крихкість та страх у його більш юному зображенні.
Він залишив кран відчиненим і відійшов від раковини, відчуваючи необхідність відвернутися, але все ж таки не бажаючи цього робити. Шум води приголомшував. Це було віддалене цунамі, які йшло крізь стіни і, здавалося, всередині його голови.
Збентежений Драко ступив уперед і закрив кран.
Але звук стікання води не зник, просто став тихішим. Тепер він йшов з-за його спиною, з центру кімнати. Через закриту пробкою ванну, черз що вода зібралася всередині, потім був не дуже сильним, але більш міцним, аніж струмінь. Був протяг, який відчувався і лунав як подих, і через який одна із двох запалених свічок у канделябрі згасла. Єдине полум'я, яке залишилося, дико палало, відкидуючи дикі танці довгих форм на стіни ванної кімнати.
Крізь відображення у дзеркалі Драко побачив палець, який був у середині ванни. Через впертість він відмовлявся повертатися. Не було необхідності. Він зрозумів хто це був, ще до того, як гість мовив.
На жаль, зрештою вони завели розмову.
— Виховання — це вправа, яка дозволяє контролювати страх, — сказав Луціус Мелфой.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...