Через два дні Драко прокинувся у медпункті головного корабля і, ледь відкривши очі, побачив, що над ним схилився Генрі Майлз Ґрінґрас-Забіні. Стілець, на якому стояв хлопчик, ледь похитувався, але той зовсім не хвилювався — він був дуже чимось задоволений.
— Що смішного? — скоріше прохрипів, аніж промовив Драко. Його нудило, а ще страшенно хотілося пити — наслідки анастетіка, який дав йому Бєліков.
— Професор відрізав ваше волосся. Воно обгоріло! Він сказав, що воно погано пахне і його потрібно прибрати.
— Це не ввічливо відрізати чиєсь волосся, поки він спить, — сказав Драко.
Генрі захихотів.
— Професор поганий перукар. Хочете, я покажу вам малюнок?
— Малюнок мого волосся?
— Ні, — закотив очі Генрі. — Там інше.
Бажання прикрити очі було нестерпним. Саме так Драко і зробив, одночасно бурмочучи:
— Звісно.
— Генрі! Злізь зі стільця, доки не гепнувся! — Блейз швидко підхопив сина і поклав на землю.
— Вибач, якщо Генрі тебе збудив, — сказав він. — Останнім часом ніхто майже не спав. Всі розпивають місцеві припаси алкоголю. Перегаром смердить гірше, аніж коли Ґойл вирішив сам гнати самогонку у підземеллях на шостому курсі. Здається, половина людей на флотилії вже нормально так напилися, а решта їх наздоганяє. Як почуваєшся?
— Просто неймовірно, —Драко протер долонею чоло і здивувався дивному відчуттю. А потім згадав про бинти на руках і як йому довелося відривати рукавички разом зі шкірою. — Довго я спав?
— Два дні приходив до тями і знову засинав.
— Де Герміона?
— Відмовилася від вечері і дихає повітрям на палубі. Зараз тільки сьома з чимось.
Драко потягнувся до столику біля ліжка за стаканом води.
— Давай допоможу. Ти зараз із цим не впораєшся.
Блейз підніс стакан до вуст Драко, і той випив все за три великих ковтка.
— Як новий режим? — запитався Драко, промокнувши рота рукавом і зручніше влаштувавшись на подушках.
Блейз незадоволено забурчав.
— Важко, але багато хто вже зацікавився і хочуть бути представниками у комітеті Маґлів і Чаклунів. Вони будуть займатися відновленням порядку на флотилії. Більше ніяких егоїстичних лідерів. Сьогодні зранку поїхало вісім кораблів із охоронцями і капітанами Омарова. Нарешті ми їх позбулися! Одним із кораблів був Беларус, найбільший танкер із нафтою, але ми маємо й інші. І механізм для очищення води, дякую тій подорожі Омарова. Що тобі точно сподобається — у нас все ще купа ресурсів, якщо, звісно, їх правильно розподілити. І варто сказати, що Омаров і його друзяки так чудово жили і випивали шампанського тільки, тому що решта на флотилії страждали.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...