— І що з ними робити? — запиталася Герміона, вивчаючи викрадачів поглядом.
Їх посадили в ряд на палубі, і на їх обличчях можна було побачити різноманіття емоцій — від паніки і бажання рятуватися втечею до бойової готовності. Неначе в залі музею воскових фігур. Багато хто був озброєним, якщо судити по спустілим захопленням. Всю зброю нагнала доля раніше знайденого ножика.
— Нічого, — сказав Річардс. — Ми не відділ правопорядку. Відмінемо Петрифікус, коли будемо сходити з корабля, і вони відправляться своєю улюбленою злочинною дорогою.
Омарова такий розклад не влаштовував.
— Я вимушений заперечити, агент Річардс. Хіба це справедливо?
— І все ж таки буде саме так, —відповів Річардс, звужуючи очі. — Операція наша, Омаров, а не ваша. Тепер, якщо ви, звісно, не заперечуєте, Валлен, Мерсер і я підемо поглянемо чи є ще хтось на кораблі, — кинувши на Герміону багатозначний погляд він і двоє вчених сховалися знизу. А Падма з Герміоною залишилися спостерігати за Омаровим.
Герміона спостерігала, як роздратований Омаров сідає на мотки мотузки.
— Він не дуже любить людей, вірно?
Вона помітила, що він був босим. І ставало все холодніше. Підійшовши до одного із викрадачів, вона цілу хвилину змінювала розмір його взуття.
— Він намагається врятувати те, що залишилося від людей, — відповіла Герміона, передаючи Омарову черевики. — Ось, тримайте.
Омаров взяв взуття.
— Дякую, — він перевів погляд із Герміони на Падму. — Вочевидь, вона лікар. Валлен сказав, що він і австралієць вчені. Річардс військовий. Але хто ви, міс Ґрейнджер?
— Я та, ким повинна бути.
— Зрозуміло, — сказав він, оцінюючи її поглядом надто уважно і занадто довго. Нехай її врятує Мерлін, але це нагадало їй Мелфоя.
Омаров їй не подобався, але вона не могла зрозуміти, що ще її хвилює, окрім занадто великої харизми та хронічної брехливості. Можливо, просто його ділове відношення до всього. Вона легко могла уявити струнку фігуру Омарова за стійкою у конференц-залі. Або його більш юну версію — легко вмовляюча інвесторів вкласти грошей у його проєкт.
— Знаєте, я маю підопічну схожу на вас — справжня майстриня. Вона напівкровка. Буває дуже корисною. Ви теж напівкровка?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Viễn tưởng"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...