Глава 27. Втручання

96 8 0
                                    

Сукня була непоганою. Вузькою, але через довгі рукава і стриманий виріз, який ледь торкався горла, — непоганою. Занадто довгою, звісно, тому що дизайнери Givenchy, скоріш за все, створювали її для високих, могутніх жінок із довгими ногами. Або для русалок. Нехай наряд і виглядав крихким, неначе павутина, насправді він був міцним, що було вдалим, так як коротка дорога на човні до судна для ігор була штормовою.

Мініатюрна строга дама, яка прийшла до кімнати Герміони відразу після уходу Омарова, принесла з собою велику косметичку. Вона не розмовляла англійською, але, як виявилося, їм не довелося спілкуватися. Дико було наряджатися в таких обставинах — готуватися до звірства під назвою Ігри. Герміону не хвилювало власне відображення, але вона тільки те і робила, що ловила його у безліч дзеркалах, які огортали пишні коридори головного корабля.

Як і очікувалося, у цій сукні вона здавалася маленькою дівчинкою, що загралася з маминим одягом.

Крізь густі хмари сірого диму, які світилися зсередини, часом було видно повний місяць. Дощу, на щастя, поки не було. Нехай Герміона і ненавиділа своє вовняне пальто, але завдяки йому їй було тепло. Волосся вона не збирала, тому що така пишна зачіска не витримала би цього вітру.

Омаров, який її супроводжував, був дуже тихим і серйозним. Герміона замислилася чи не може ця хмурість бути такою собі огидою до ігор? Якщо так, то він справді вважає їх необхідним злом. Приєднавшись до цього божевілля, Герміона зацікавлено вдивлялася в обличчя охоронців і компаньйонів Омарова. Ніхто не хвилювався — всі сміялися, жартували, дехто вже був веселим. Омаров нікого не засуджував і не дивився несхвально, але було ясно, що сам він — не святкував би. На ньому був той самий костюм, що і раніше, додалася тільки біла шовкова краватка, темно-срібляста грудна хустка і такого ж кольору запонки. Вона би обійшлася без його важкого, повного тепла погляду схвалення, коли вийшла з кімнати, але як виявилося, їй справді було потрібно триматися за когось для того, щоб не впасти на підборах. Він і словом не обмовився про її незграбність. Насправді він, на її щастя, взагалі нічого не казав, тому що в цей момент менш за все їй хотілося базікати.

Поїздка до корабля Луї Рено, так званого Ігрового судна, була короткою. Колись просто вантажний корабель, тепер він символізував все трагічне і неправильне, що могло бути у містечку на воді Олександра Омарова. Вчинки людей інколи були відразливо неприємні, так гадала Герміона, і її затопило хвилею смутку. Тепер можна було провести паралель із жорстокими забавами середньовіччя.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now