У вухах Герміони все ще чулись звуки стрілянини, коли Гаррі переніс їх на верхню палубу корабля після групового явлення, яке змусило би тренера із Відділу Чарівного правопорядку аплодувати. Явлення не було формою подорожі без ризику і не рекомендувалося при переміщенні між двома невідомими місцями. Окрім того, було небезпечно являтися із когнітивними порушеннями, над водоймами, поміж просторів суходолу та поміж натовпу. Рішення Гаррі приземлити їх на верхню палубу було найкращим — територія була відкритою, просторою, незабитою та доволі легкою для уявлення.
Ось тільки клятого віхру ніхто не очікував.
Як би не було холодно у Вілтширі, це ніщо у порівнянні з Арктичним повітрям, яке зараз бушувало на флоті, змушуючи великого круїзного лайнера підкидатися догори і вниз, неначе іграшкового човна у дитячій ванні. Інші кораблі флотилії не виднілися. Дощ із великими градом падав навскіс із такою силою, що поранив незакрите обличчя Герміони. Вона простягнула руку, щоб схопитися за найближчу людину, якою опинився Анатолій. Він буквально був портом під час шторму.
— Підійди до мене! Я перенесу нас до середини! — гукнув Гаррі десь здалеку. Герміона відчула як Анатолій потягнув її на голос Гаррі.
Пролунав звук схожий на розривання сторінки, тільки книга, мабуть, була одного розміру з горою. Це був найкращий опис грому, що був приглушений дощем, який був настільки сильним, шо Герміона не бачила далі декількох футів перед собою. Її супутник опинився високою темною плямою крізь її залиті водою очі.
— Де Драко? — покликала вона.
Її голос проковтнув вітер. Нагорі спалахнув яскравий кольоровий спалах — суміш червоного та білого. Один із навісів верхнього майданчика для нагляду зірвався. Крутячись, він пролетів у повітрі і приземлився на них із голосним звуком. Герміона штовхнула Анатолія в спину — їй здавалося, що вона врізалася в стіну із цегли. Не дивлячись на це, він нахилився достатньо для того, щоб його велика фігура пролетіла повз, врізаючись у палубу. Герміона стала на карачки у спробі поновити рівновагу, коли її охопило жахливе відчуття головокружіння.
Величезна хвиля вдарилася об борт корабля, змушуючи його хитнуся вправо. Вона врізала нігті у дерев'яну палубу і зуміла стриматися. Хтось ще прокотився повз неї. Гаррі? Чи це був Драко? Анатолій мав ще гірші справи, через його великі розміри. На слизькій поверхні не було за що заціпитися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasía"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...