Глава 19. Виживання

107 10 2
                                    

Ланцюг знаходився ближче за все.

Драко, не зупиняючись, підібрав його з землі. Наближаючись до Блейза, він зарядив по шиї одному зомбі, який йшов йому назустріч. Істота було свіжою, набагато швидшою, аніж гниючі тіла у першому раунді. Від удару ланцюга зомбі врізалося в стіну. Його череп розбився і воно повалилося на землю, залишивши на стіні темно червону лінію. Натовп зірвався приголомшливим криком та аплодисментами.

"Один готовий, залишилося троє".

Блейз успішно витягнув сталевого прута із горла зомбі і встромив іншому в око. Колись істота була жінкою. На ній все ще був заплямований кров'ю рожевий халат, а з рештки заплутаного волосся спадали бігуді. На щастя, істота врізалася в того зомбі, яке вхопилося за мантію Блейза. Наче в повільній зйомці, обоє істот впали один на одного, і загострений кінчик прута застрягнув в металевій решітці на підлозі. Зомбі буквально прибило до землі. Істоти стогнали і сіпалися з боку в бік з грацією перевернутих черепів.

Драко швидко схопив бейсбольну биту і легко розправився з ними. Вистачило лише десяти ударів по голові. Врешті-решт він вже задихався від напруги.

Привіт, — сказав Блейз, і в його темних очах було нерозуміння, полегшення та захват. Похмурість покинула його погляд. Тепер там був тільки розрахунок.

"Сдизеринці", — подумав Драко.

Блейз поглянув через плече Драко, киваючи на зомбі, яке залишилося в другому раунді. Судячи з воєнної форми, істота колись була солдатом. Головна проблема була в шоломі, який все ще був закріплений на його голові.

Що ж, гаразд. Так просто не пробити.

— Він близько, — попередив Блейз. Із зброї в них була тільки бейсбольна бита. Драко помітив на підлозі лом, схопив його і дав Блейзу.

Зомбі пішло по прямій, прямуючи до більш великої та очікуваної цілі — до Блейза та його сина. Драко вдарив зомбі по колінам з такою силою, що його ноги зігнулися під прямим кутом. Істота впала на землю, шоломом вдаряючись у металеву решітку. Блейз швидко встромив лом у лице зомбі, але через дитину на його руках, він не зміг розтрощити череп. Із ломом, який стирчав із голови істоти, вона здригалася і гарчала. Блейз уперся ногою йому в груди, тримаючи на місці.

Драко попрямував до протилежного боку арени для того, щоб розмотати ланцюг, що звисав на шиї першого зомбі. Потім він обгорнув його на шиї колишнього солдата і з силою потягнув. Із гучним тріском шия істоти зламалася, а натовп радісно загудів.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now