Глава 35. Стратегія

64 10 0
                                    

Герміону відвели на декілька поверхів наверх. На три? Чотири? Гаррі, коли ще був аврором, завжди нагадував їй звертати увагу на деталі. На жаль, зараз весь світ здавався їй розмитим. Але також у неї з'явилася ціль. Всі сили, які в неї залишилися, вона кинула на створення плану.

Її привели до ванни в апартаментах Луї Рено і звеліли вимитися. Омаров наказав лікару Престіну оглянути її відразу ж, як вона закінчить, тому зараз він нервово крокував за дверима. Герміона стояла біля душової кабіни, спостерігаючи, як від пари потіє скло. Її увагу захопило дзеркало. Зовсім як пару годин тому, вона вгляділася у відображення — покрите попелом і кров'ю обличчя, вологі доріжки сліз, що змішалися з брудом.

На полиці було викладено пару лосьйонів після бриття, стільки, що її батьку вистачило б на все життя. Мило ручної роботи — дороге. Різний кришталевий стакан із парою сантиметрів віскі на дні. Герміона підняла його і ледь полегшила хватку. Стакан розбився, але звук здавався їй надто далеким. Ніщо більше не було різким і яскравим. Всі її почуття заплуталися. Вона розуміла, що таким чином її розум намагається захиститися від болю, але зараз вона справді повинна була прийти до тями, знову стати цілою.

Двері відкрилися. Переляканий дзвіном розбитого скла Престін увірвався до середини, відтягнув Герміону від раковини і оглянув її руки.

— Що ти зробила? — вимагав лікар. — Він знесе мені голову, якщо з тобою щось трапиться.

— Я намагалася відштовхнути стакан від раковини, і він упав, — відповіла вона, дивуючись, як звичайно і водночас ненормально лунав її голос.

Неперестаючи бурчати, Престін скинув уламки у сміттєвий кошар рушником, і уважно поглянув на неї. Мабуть, його влаштувало те, що він побачив, тому що він сказав:

— Поквапся, — і забрав розбите скло, закриваючи за собою двері.

Герміона присіла на кришку унітаза, не звертаючи уваги на спалахи болю, які пронизили її тіло. Обережно вона зняла спочатку одного черевика, а потім другого. Уламок мачете, який все ще був вимазаним у крові Падми, випав, без звуку падаючи на килим. Вона потягнулася до нього, закрутила у туалетний папір і засунула до кишені фіолетового халату, що висів на дверях. А потім розстібнула жовтого комбінезона, скинула його і стала під гарячий душ.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now