Глава 12. Найнеобхідніше

118 11 0
                                    

Він сказав, що хоче трішки політати на мітлі. Герміона вирішила, що може це влаштувати.

Потім він додав, що хоче політати на полі для квідичу у Гоґвортсі. Вона подумала і вирішила, що так, це цілком можливо, якщо передати мотузку агенту Кент на час прогулянки. Хоч Мелфой і нормально спілкувався із нею, без своєї звичної таємничості, і навіть жодного разу не пробував придушити її за останні три тижня, він все ще залишався засудженим вбивцею. 

Герміона не було дурною. Вона знала: її життя під загрозою кожного разу, як вона знаходиться з ним наодинці. Але будь-який ризик можна виправдати, доки він приносить користь, і Драко продовжує віддавати відсутні сторінки Д.Р.А.К.О. Якщо так буде і надалі, то через декілька днів вони отримають все.

І Мелфой також не був дурним. Зрозуміло, що він переслідував якусь свою ціль. Ніхто не очікував, що Драко Мелфой перетвориться на Матір Терезу. Він віддавав тільки тому, що отримував щось взамін, і поки що всі його прохання були досить безвинними. Довіри — ось чого він прагнув найбільше. Герміона не могла йому вірити, але вона звикла покладатися на свої інстинкти, і зараз вони стверджували, що вбивства та беззаконня його не цікавлять.

Явлення перенесло їх у розпал шотландського літа. Поле було учікувано порожнім. Непідстрижена місяцями трава була Герміоні по коліно. Вона помітила, що Мелфой більше не був поруч. Він пробирався крізь зарослі, прямуючи до краю поля. Герміона потерла передпліччя, щоб позбутися мурах. Легендарні захисні чари Гоґвортсу спали, і були так незвично переноситися прямо на територію школи. Замок — інша справа. Стіни будівлі були наповнені древньою магією, яка не потребує постійної підтримки. Вона вічна та незворушна, тому не було ніякої можливості переміститися прямо до замку.

На полі було дуже тихо та безвітряно. Не було чутно птахів або дзижчання комах, що копошаться на березі озера. Здавалося, що вони потрапили в давно покинутий урок історії. Факультативні прапори, які прикрашали квідичні трибуни, давно потріпалися та вигоріли на сонці. Повний місяць ледь-ледь осяював поле. Герміона запам'ятала Гоґвортс зовсім іншим. Вона пам'ятала, що трава під проміннями сонця була такою насиченою, що було боляче на неї дивитися, а слизеринський зелений був на пару тонів темнішим. Вона пам'ятала яскраві червоні прапори Ґрифіндору, що шумно тріпалися на вітрі. Поле ніколи не було настільки блідим. Все втратило минулі фарби.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now