Глава 3. Довіра

154 12 0
                                    

Герміона оминула кухню, спускаючись до підвалу. Зазвичай, там завжди хтось знаходився. На цей раз там сиділа Онорія Клут — одна з чаролікарів.

Вона заварювала собі чаю.

— Я тільки-но дізнавалася про вашу поїздку до Азкабану. Драко Мелфой справді приєднався до команди?

— Поки зарано стверджувати, але так. Він тут.

— Цікаві часи чекають на нас, — сказала Онорія, насипаючи цукор у чашку.

Герміона підійшла до комори та витягла пляшку води. Спрага здивувала її, хоча зневоднення — це нормальне явище, після довгого використовування Інсендіо. Вона допила пляшку, коли спускалася на другий цокольний поверх, відкрила двері та увійшла до довгої бетонної кімнати, в якій знаходилися три камери зі сталевими решітками. Відчувався різкий запах антисептиків. Вона викинула порожню пляшку з під води у сміттєве відро біля дверей.

Мабуть, побути з Роном наодинці цієї ночі їй не вдасться.

Коли Герміона підійшла до однієї з трьох камер, Падма Патіл перевіряла венозний тиск Рона. Вона зупинилася ззовні, очікуючи, коли Падма замінить Рону парентеральний пакет, який забезпечував йому внутрішнє харчування. Коли все було зроблено, Падма оглянула приміщення, підняла погляд та посміхнулась.

— Привіт.

Перед тим, як зайди до санітарного приміщення, Герміона пошепки наклала на себе очисне закляття. Периметр кімнати на мить засвітився зеленим. Було трішки боляче знаходитися у приміщенні захищеному чарами, але це не так важко, як працювати у захисному костюмі.

— Як він сьогодні? — запиталася вона у Падми.

— Не дуже. Якщо його тиск продовжить понижатися, то настане гіповолемія. Його плазма крові... Я не знаю... Об'єм його крові постійно зменшується, — в її голосі чулося розчарування. — У нього немає внутрішніх кровотеч і я знаю, що він не зневоднений, якщо ми введемо в нього ще рідини, може статися серцева недостатність.

— А що каже наш вірусолог?

— Маккалістер каже, що симптоми не відрізняються від інфекції сказу, але при цьому стається багато речей, які ніхто ніколи не спостерігав одночасно. У нас не було достатньо часу, щоб досконаліше вивчити це.

Герімона підійшла до Рона та прибрала руде пасмо з його чола. Шкіра була жовтуватою, він сильно схуднув, але при цьому все ще був схожий на Рона. Вона не злічить, скільки разів дивилася на нього в очікуванні, що він зараз відкриє свої блакитні очі та посміхнеться їй.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now