— Поговори з ним, — сказав Алек Мерсер Герміоні після тижня вивчення даних МРТ, які майже вартували їм життя. — Тому що тепер ми знаємо, що він нас чує.
***
Тому вона взяла собі за правило ходити до Рона кожного дня, інколи двічі на день, мінімум на пів години. Герміона була не єдиною. Онорія часто була там із самого ранку.
Падма теж часто навідувалась до Рона, вона більше не проводила рутинні огляди та приносила виписані ліки. Вона розповідала Рону про свій день, жалілася, що Мерсер псує аналізи, а Скрімджер виявився занадто вибагливим пацієнтом. Гаррі почав хвилюватися, що всі почали використовувати Рона, як жилетку для сліз. Одного разу Герміона помітила навіть Фелікса Валлена, який сидів біля ліжка Рона та читав у голос Террі Пратчетта (бонусні бали за те, що він озвучував різних персонажів).
Якщо говорити про Герміону, то вона розповідала Рону про приєднання Драко Мелфоя до команди і про те, що через два тижні після приєднання той успішно займався збільшенням об'ємів РеГену. Це була сама невідкладна справа на цей час. Без ефективного та довготривалого ефекту РеГену успішне створення Д.Р.А.К.О. було непотрібним.
Герміона не сказала Рону, що Мелфою знадобилося лише п'ятдесят три години, щоб створити нову експериментальну версію РеГену. Падма, за для жарту, засікла час. Це перестало бути веселим вже через дванадцять годин, коли Мелфой відмовився від сну і покидав відведений йому куток лабораторії тільки для їжі та туалету. Під кінець наступного дня Падма захвилювалася, що він впаде від виснаження, і йому буде потрібна медична допомога, яку зараз ніхто не міг йому надати.
Мелфой ігнорував її.
На третій день Кейт Маккалістер спробувала влізти, говорячи, що він монополізує їх безцінне обладнання. Він не сказав їй і слова, а лише жестом вказав на монітор комп'ютера, де він аналізував мікроскопічне зображення їх відновленої регенаційної сироватки. Хвилину пізніше Маккалістер підійшла до Падми з Герміоною і сказала, що вони повинні "залишити його самого, щоб він зробив свою роботу".
Пізніше після цього була синтезована пробна партія, і саме її Герміона вела Рону. Часу на тестування не було, так як перша доза РеГену закінчувалася. Його стан покращився, що було добрим результатом. Сироватку, звісно, потрібно було ще доробляти, але тепер питання було не в тому чи зможуть вони її зробити, а коли.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...