Луціус Мелфой стікав кров'ю. Через недавні події його рана знову відкрилася.
Він подумав про те, щоб зупинитися і зашити її, але зрештою вирішив, що в цьому не було сенсу. Ніякі шви не приховають плоть, що гнила. Кожного разу, коли він пробував надати цю примітивну першу маґлівську допомогу, голка вже втикалася у шкіру, яка була безбарвною та злюче пахла. Дихати, думати, рухатися ставало все важче. Уже декілька днів він мав лихоманку, і його напади марення під час сну часто переходили в години безсоння. Ось чому він із самого початку сумнівався у своєму розумі, коли побачив свого сина та улюблену бруднокровку Гаррі Поттера у маєтку.
Але ні, це була правда. Драко був живим, і він повернувся додому!
У Луціуса залишалося мало часу, тому було край важливо активувати перенос-ключ. Звісно, зараз план змінився. Він пробував перенести не себе, а свого сина.
Чавинське дзеркало було чарівним, але воно знаходилося у будинку тільки для краси та предмету обговорення. Як дзеркало воно було безглуздим. В теорії воно повинно було працювати, як перенос-ключ. Дзеркало використовувалося більше двох тисячоліть тому перуанськими жрецями-чарівниками у ритуальних демонстраціях для того, викликати страх, трепет і повагу своїх братів-маґлів. Тому що нічого не укріплює перевагу і господарювання над природою і звичайною людиною, як можливість за мить перенестися з одного місця в інше. Чавинські чарівники використовували дзеркала у своїх храмах, так як кожне із них могло тримати в собі чарівний заряд, достатній тільки для одного використання. Як часто це буває із древньою магією, потрібно було платити кров'ю та життям, але цей клятий ритуал потребував того, щоб жертва була добровільною.
Поки що жоден маґл, який був захоплений Луціусем Мелфоєм, не підійшов.
Звісно, жертвоприношення не знадобилося би, якби він мав чарівну паличку. Паличка могла легко активувати перенос-ключ, але якби вона у нього була, портал би йому не знадобився. На жаль, здавалося, що ні Драко, ні бруднокровка не мали палички.
Неважливо. Драко зараз тут, і дзеркало буде використано для того, щоб відправити його до безпечного місця.
Споглядання за парою минулого тижня показало їхні відносини. Не зовсім романтичні, але не потрібно було сумніватися у тому, як вони захищали один одного. Це було сумно, але це були важкі, напружені часи, і Луціус визнавав, що союзників потрібно шукати там, де тільки це можливо. Так само сумно було через те, що такий розклад справ означав, що якби Луціус не відстоював свого плану, Драко навряд погодився би віддати міс Ґрейнджер за жертву для активації дзеркала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...