Герміона прокинулася, її очі відкрилися у темряві, а потім звикли до тьмяного світла дров у каміні. Вона потягнулася і позіхнула. Ще не було жодного сонячного проміння, який прослизнув би крізь дерев'яні дошки, що закривали вікна бібліотеки. Вона припустила, що скоро світанок. Дивовижно, але вона не могла пригадати, коли востаннє відчувала себе такою свіжою та енергійною.
Місце на матраці біля неї пустувало. Вона повернула голову і побачила, що Драко знову спить у своєму ліжку. Герміона не знала, що думати про це. Ні, це була брехня. Насправді, вона відчувала себе трохи вразливою, але це — Мелфой, у нього, напевно, були причини не спати із нею всю ніч. У будь-якому випадку, вона почувалась надто добре для того, щоб витрачати час на жалість до себе.
Її голова була ледь тяжкою, і між ногами відчувалася легка біль, але це відчуття не було чужим для неї. Одного разу вона провела вечір із Роном, після хороших посиденьок. Біль у грудях була менш чутною, неначе вона отримала удар, який не залишив жодних фізичних ушкоджень або довготривалих слідів. Без сумніву, це сталося через визволення напруги і горя декілька годин тому. Вона згадала, що плач був заливним, і тепер почувалася трішки подавленою. До його честі, Драко обіймав її весь час, безслівно. Вона відчувала, що його рука гладила її волосся і піднімала важкі прядки, щоб ніжно поцілувати у потилицю, скроню, плече. Вона не могла уявити, щоб він жив так, що знав, як дати людині такий комфорт. Він зробив неймовірну роботу.
Герміона відчула, що на очі знову почали навертатися сльози. Вона була розбитою, але більше не відчувала себе непридатною для спасіння. Ура, нарешті, і все таке.
Що вона справді зараз хотіла, то просто помитися. Було б ідеально прийняти ванну, і, на щастя, у будинку була одна ванна, де все ще текла гаряча вода, хоча вона знаходилася досить далеко від бібліотеки. Раніше цього тижня вона вже прийняла одну, і це було неймовірно. Вона залишила свій матрац, схопила пальто і рюкзак, натягнула взуття і навпочіпки пройшла повз ліжко Драко, яке було найближчим до дверей. Неможливо було не зупинитися і не поглянути на нього, хоча здавалося, що вона потайки споглядає на щось заборонене — Драко Мелфой у його вразливому місці. Він лежав на животі, зігнувши одну руку під головою, і втупившись лицем у згин ліктя.
Об'єктивно він був дуже красивим дорослим чоловіком. Цей факт не залишився непоміченим багатьма дівчатами.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...