Глава 36. Олександр Омаров

67 11 5
                                    

Герміона була не просто втомленою — вона неначе жила у свідомому трансі. Все виднілося, неначе у сповільненому режимі. Зовсім скоро вона пошкодувала, що не поїла, коли Престін їй пропонував — цукор в крові зараз би не завадив. Не так давно це все не мало значення, оскільки вона взагалі не турбувалася, але не зараз. Потрібно було швидко думати і діяти.

— Про що ти думаєш? — сонно запитався Омаров. — Виглядаєш занепокоєною.

— Ти згадуєш про неї?

Він відразу здогадався про кого саме.

— Кожного дня.

— Якою вона була, твоя наречена?

Олександр задумався на мить.

— Цілковита твоя протилежність.

— Висока, непогана білявка?

Посміхнувшись, він спіймав її за руку і поцілував зап'ясток.

— Слухняна, язиката, балувана. Але ми завжди розумілися: вона мене розуміла, — проводячи пальцем по її ключиці, він повів його нижче — до паску халата.

— Онорія розуміла тебе? — змушуючи себе не відповзати, запиталася Герміона.

— Гадаю, що так, тому вона і насторожилася з твоєю появою на кораблі.

— Про що ти?

Омаров почав повільно розв'язувати пасок.

— Мені подобаються... незвичайні речі. Мене приваблює недоступне, але якщо зрештою воно дозволить мені перемогти. Або забрати його собі, — присівши, він відкинув поли халату, повністю оголюючи Герміону перед собою. Його дихання збилося. — Ненавиджу програвати.

Він провів долонею по її животу, завмираючи біля темного рубця від вогнепальної зброї — того самого, який утворився з його вини, і який зашивав Драко.

— Мені шкода, що залишився такий неприємний шрам.

Заплутавшись рукою в її волоссі, він притягнув її до себе, цілуючи. І цей поцілунок дуже відрізнявся від попередніх. Цей неначе був прилюдією до чогось більшого. Неймовірна іронія того, що після закінчення марних відносин із Роном після трьох років, які заводили в тупик, вона тричі за останні три місяці цілувалася із людьми, яких вважала ворогами.

Поцілунок із Омаровим не був схожий на інший — жорстокий і повний злості — в бібліотеці Гоґвортсу із Драко. Цей закликав її заспокоїтися і підкоритися. Все ж таки він був дипломатом. Одна рука стиснула її цицьку, а другу він повів нижче.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now