Глава 26. Вторгнення

100 11 0
                                    

Барнабі Річардс опритомнів до того моменту, як Скрімджер увійшов до кімнати.

Агент Чарівного Сенату важко приклався до високої гори подушок. Його груди та праве плече обвивала білосніжна пов'язка. Він уже був незадоволеним, відколи дізнався від Айші Малік, що постільний режим не має поняття "мінімум". Для того, щоб ще більше принизити його з травмами (якщо бути точним, проколотій легені, пробитій грудній клітині і гіпертомії), йому запропонували розв'язувати кросворд.

Кросворд. У газеті. Як якомусь старому діду.

Локалізований ядерний Армагедон наближався. Стараннями маґлівських і чарівних мерців цивілізований світ знову повертався до Кам'яних часів. Жорстокий божевільний мільярдер убив одного з їх команди і викрав решту.

А він пробував розгадати п'ятий номер по горизонталі (п'ять букв — "предмет церковних меблів").

Річардс із задоволенням спеціально не звертав уваги не присутність Скрімджера. Вписавши "лавка", він клацнув ручкою і поглянув на Міністра з таким теплом, з яким зазвичай дивляться у податковій. Можна було подумати, що Річардс був розсердженим. Але ні, він був сердитим три дні тому, коли тільки прокинувся. Тепер він приручив гнів і обріз холоднокровністю. Все ж таки цього вимагала робота.

— А я все гадав, коли ти спустишся провідати мене.

— Правду кажучи, я приходив пару разів, — промовив Міністр, штовхаючи до себе крісло і сідаючи в нього. — Ти ще був непритомним.

Скрімджер, здавалося, чекав на відповідь. На щастя, нехай Річардс все ще був слабким через втрату крові і пережитої гіпертомії, він, навіть побувавши на краю смерті, не втратив своєї уїдливості.

— То ти перейдеш вже до справи? Чи так і будемо ходити колами? — безрадісно посміхнувся Річардс. — Ми танцюємо старий улюблений парний танець. Я знаю, чому потрібно зберігати таємниці, але ми двоє керуємо цією групою, тому тільки уяви, як важко мені було, коли я думав, що ти танцюєш сольно.

Міністр кліпнув, хвилину обґрунтовуючи хитромудро сказану метафору. Повільно видихнувши через ніс, він сказав:

— Що тобі потрібно знати, агенте Річардс?

Річардс спробував сісти, притулившись до подушок, які Айша відповідально поправляла двічі на день. Його лице, яке зазвичай було ледь загорілим, стало сірим, але Скрімджер не квапився з допомогою.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now