Пошуковий супутник розвідувального відділу Сенату чарівників США виявив приблизне місце розташування Олександра Омарова.
Не дивлячись на відсутність переконливих вагомих доказів, була виявлена підозріла активність для того, щоб припустити, що російський мільярдер знаходиться на рибацькому судні в декількох кілометрах до сходу від Кардіффу. Поблизу, неподалік від Ейвонмутського берегу, плавала флотилія Омарова. Теперішнє розташування флоту було невідоме.
Але було визначено, що в центрі знаходилося декілька нафтових танкерів і один нафтопереробний корабель. Омаров продавав нафту воєнним і всім, хто був здатен заплатити ціну. На даний момент флотилія не реагувала на спроби зв'язатися з нею. До того ж вона залишалася нерухомою — її місце розташування не змінювалося протягом останнього місяця.
Постійна близькість рибацького корабля була єдиною зачіпкою.
— Ми гадаємо, що люди Омарова стараються домовитися про викуп, — сказав Річардс команді. — Ось чому вони зупинили торгівлю. Радіомовчанка буде тривати доти, доки вони не повернуть свого боса.
— Тож на флотилії знають, де він? — запитався Гаррі.
— Можливо, — погодився Річардс. — Але з якоїсь причини вони не можуть організувати рятувальну операцію. Я гадаю, що вони намагаються дійти до компромісу.
— І він справді вартує всіх цих проблем? — досить обдумано запитав Гаррі. — Чому вони просто не попливли?
Скрімджер замислився над питанням.
— Можливо, із вірності?
Річардс поглянув на карту, яка була розкладена на столі Скрімджера.
— Або у нього, скоріш за все, є те, без чого вони не можуть попливти...
— І що це? — запитався Гаррі.
— Можливо, флот залишається не через вірність, а скоріше за необхідністю.
— Як це розуміти? — поцікавився Скрімджер.
— Не знаю, — відповів Річардс, потираючи щелепу. — Ми не дізнаємося багато, доки не поговоримо з Омаровим. Особисто мені не подобається жодна з цих ідей. Якщо він має стільки сили, або вірних йому людей, або наляканих, то він небезпечний. І якщо він якось пов'язаний із рухом флоту — це найгірше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...