Глава 30. Смертежер

86 8 2
                                    

Герміона перебувала з Омаровим цілий ранок, і охоронці, які її супроводжували, більше не панькалися. Вони буквально вели її під руки, щоб вона не втекла.

Вона вже була в душі, але після такого довгого перебування із Омаровим хотіла просто відволіктися. Набравши цілу ванну гарячої води, ледь розбавивши її, роздяглася і залізла в неї. Запрацювали корабельні двигуни — це означає, що Онорія вже відчалила або тільки збиралась. Через декілька годин Омаров піде за нею. Через підлогу відчувався тихий гул і було чутно легку помітну вібрацію, що змушувала воду у ванній ледь ворушитися.

Герміона сиділа в такому положенні півтори години. Неможливо було розслабитися зі знанням того, що Омаров або його охоронці будь-якої миті можуть зайти, а закрити двері було неможливо. На виступі у стіні поруч із ванною знаходилося безліч баночок із різними лосьйонами. Також там було ручне мило, пемза і прості мочалки, які, скоріш за все, коштували більше, аніж щоденний оклад у Міністерстві.

Вона прочитала етикетки спереду і заді, і неважливо, що всі вони були написані французькою і дратували своєю незрозумілістю. Округле сталеве дзеркало на подовженій ручці було влаштоване у вану. Підтягнувши його до себе, вона поглянула у своє відображення — червоне і вологе від пару, з прилиплими до чола кучерями. Губи припухли і сяяли від жару. Сама того не розуміючи, вона доторкнулася до них, згадуючи поцілунок із Омаровим.

На обличчі дівчини було видно спокійну задуманість. Якби тільки Ковбой був живим для того, щоб поглянути, як його не обґрунтована пропозиція так спокійно спрацювала з кимось, хто не був Мелфоєм.

Герміона ніколи нікого не зваблювала, навіть Рона. Хоча будучи підлітком вона би з радістю спробувала, якби хтось відвів її в бік і пояснив, як це до біса робиться. Лице, що дивилося на неї у дзеркалі, було таким простим, що Герміона замислилася — а можливо в ній щось не так, якщо кожного разу вона зваблює... небезпечних, ледь божевільних злочинців.

Проводячи вологим від води пальцем по нижній губі, вона вільно згадувала інший поцілунок — той, яким поступилася Мелфою в обмін на формулу, і наступний, той який він викрав.

Можливо, вони з Мелфоєм все ж таки мали якусь свою історію, вони буквально хотіли вбити один одного мінімум двічі. Ще він справді мав розум. Справжній, вартий того, який був захований під величезною вагою традицій чистокровних чарівників, кровної упередженості, проблем із батьком, зневаги, поблажливості, скоріш за все — проблем із матір'ю, величезного болю та ізоляції.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now