Частина 54. Серцеїд

125 7 2
                                    

Щойно Герміона закрила за собою двері, її огорнув насичений пар мороку. Драко полюбляв приймати душ із вимкненим освітленням.

Хм, гаразд.

Що ж, можливо, не все так і добре... Вона зробила тільки три кроки, перед тим як її стегно зіткнулося з кутком мармурової раковини. Послідкувало декілька яскравих матів. Залишиться синець. Окрім цього, по правилам етикету потрібно було сказати про свою присутність.

— Це я, — покликала вона, протираючи стегно.

Герміона почула плавне скользіння від відкривання великої скляної панелі. Звук води, яка билася об кам'яну підлогу, на мить став більшим.

— А я очікував на нічний візит від Поттера. Це приємний сюрприз.

Відповідь Драко була неторканою. Тут діяли подвійні стандарти, і Герміона зрозуміла, що насправді вдячна йому за це. Більшість жінок, не оцінили б того, що їх застали в душі без попередження.

До неї дійшло, що він відкрив двері, щоб вона змогла зайти. Також вона подумала, що на її щоках можна посмажити яєчню. Не те щоб він міг побачити її рум'янець. Можливо, він і мав рефлекси кота, але навіть Драко Мелфой не міг бачити у темряві.

Герміона зайшла до кабіни душа і зачекала, допоки він знову зачинить важкі скляні двері. Від пари сіпалися пори на її шкірі.

— Ем, — сказала вона.

— Справді, — відповів він. Навіть його голос здавався вологим та оголеним. Як і варто було очікувати, він не спробував торкнутися її. Клятий, важкий чоловік.

"Лови момент", — вирішила вона. Хто знає, скільки моментів їй залишилося? Герміона підійшла до Драко і взяла його за руки. Вона могла розгледіти тільки його силует. Огорнувши його руки навколо своєї талії, її власні піднялися та обхопили його шию. Вона піднялася на пальцях і підняла підборіддя. Якщо він відштовхне її або буде опиратися, вона вибачиться за вторгнення і залишить його в спокої. Але чомусь вона здогадалася — шанси на те, що він відмовиться, дуже малі.

Він не опирався і не відштовхував її.

Перший дотик його вуст до її наповнив Герміону відчуттям тріумфу. Його торс був незворушним, але вона відчула як його руки перемістилися на її талії. Він стискав і притягував її ближче, допоки вона не опинилася втиснутою в його тіло, і, ох, решта частин його тіла були дуже схвильовані. В її животі відразу утворився трепіт — збудження, яке розтікалося рідиною по її тілу.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Mar 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now