Глава 43. Вийти

53 8 0
                                    

Я буду продиратись,

допоки мої стегна не втопляться у горючих квітах

Я сонце проковтну

і стрибну в повітря навісне

Живий

із закритими очима

я кинусь в темряву сміливо,

а у сонні згиби свого тіла

Зайдуть майстерно пальці

з невинністю сирен

І закінчивши таємницю плоті

я воскресну

А через тисячу років

дотику вуст

і квітів

Кинуся зубами в срібло місяцям

Е. Е. Каммінгс

Ліхтар упав поруч із нею, розбито він лежав на підлозі непотрібними деталями. Тремтливими руками вона поклала шматок скла до кишені, сподіваючись, що він не поріже її через джинсові штани. Хоча, якщо замислитися, їй справді не було до цього діла.

Навколо неї була темрява.

Вона відчувала, що скоро може втратити контроль. Герміона відчувала, що вона ховалася у кутку розуму, так, ніби це була жива істота, зла, в очікуванні моменту, для нападу.

Паніка.

Герміона не дозволила цьому трапитися, тому що, те, що ховалося за панікою, було гірше за неї. Це було божевілля, це було пекло, в яке вона не бажала повертатися. У приміщенні без світла, схованому від чужих очей, із небезпекою, розумніше за все було знайти куток і перегрупуватися. Вона рухалася непомітно і обережно, використовуючи адреналін, який бушував у ній, ігноруючи ту частину свого розуму, яка не хотіла нічого, окрім як скрутитися в клубок і зіграти мертву. Але небезпека не зникла — її не так легко обдурити.

Камера була великою. Герміона довго повзла, жодного разу не торкнувшись стіни. Її очі були широко відкриті, неначе це дозволяло побачити хоч щось. Руки замінили їй очі, і тепер вона покладалася тільки на них. В кімнаті вона була не сама. Точно не сама. Істота — ну, вона сподівалася, що вона була одна — була десь поблизу.

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now