Вони повернулися до графства Трент у Глостерширі, коли сонце вже схилялося до заходу. Від маєтку їх відділяв тільки невеликий пагорб і чарівне поселення недалеко. Дощ, на щастя, вже закінчився.
Маєток, майже як Гоґвортс, мав чари, що відштовхували маґлів, які також мешкали в крихітному чарівному селі в Естрі. У повітрі витала магія, і в якийсь момент Герміона повинна була спинити автомобіль для того, щоб зібратися з думками. Позбавленні будь-якої магії — власної і зовнішньої — тепер вони почувалися доволі дивно. То було не м'яке, світле тепло, яке колись наповнювало Гоґвортс, або безліч чар, які вимовлялися за останній рік на площі Ґриммо.
Ця магія... вона була солодкою, у чомусь дратівливою і, без сумніву, темною. Ця магія тривожно охмеляла і зачаровувала, приносила відчуття, неначе вони пливуть крізь пар. І правда — інколи під час поїздки Герміона справді помічала десь густий дим, неначе дивилася у міраж. Вони припаркувалися біля будівлі, де раніше була місцева пекарня для того, щоб могти сконцентруватися і подумати.
Зайвих слів було не потрібно. Скосячи очі на Драко, вона здогадалася, що він відчував те саме, хоча, здається, те, що відбувалося тиснуло на нього набагато менше. Відкинувшись на сидінні, прикривши очі — у цей момент він виглядав таким безтурботним, майже щасливим.
Але її увагу захопило інше. Герміона побачила, як він розминає руку, якою колись тримав чарівну паличку: стискає і розтискає кулаки, ворушить всіма пальцями водночас. Тільки відірвавши погляд від його руки, вона помітила, як він дивився на неї — ледь спантеличено, але поблажливо.
Вона видала:
— Мабуть, приємно знову опинитися тут?
Він кивнув, а потім дуже повільно кліпнув і втупився у вікно поруч із нею, відчутно напружившись.
— Я зараз повернуся.
Герміона схвильовано спостерігала, як він вийшов із автомобіля і швидко пішов до входу будівлі. Через мить вона все зрозуміла. Зомбі, яке до цього стояло біля розбитого скла пекарні, тепер йшло до них так швидко, що було зрозуміло — колись воно були чарівником. Істота не просто бігла, вона летіла їм на зустріч, відкинувши руки в бік... і налетіла прямо на кулак Драко, а в результаті приземлилася прямо на гострі уламки.
Драко притиснув коліно до його горла, миттю поглянув по сторонам і схопив із підлоги пластикову рамку, з якої досі стирчало скло, а потім, на манірі гільйотини, відсік зомбі голову. Все тіло істоти ще пару разів смикнулося і зрештою затихло, а із шиї стікала густа, темна рідина. Голова відкотилася вбік, але рот по інерції продовжував відкриватися і закриватися, очі закотилися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...