Наступні півтора дні Герміона не бачила Драко. На практиці, це було не так важко, враховуючи розміри маєтку, але було дуже холодно і дівчина турбувалася про те, де він спав.
Проте в будинку були явні ознаки його присутності — портрети були переміщені, у ванній зникли простирадла, а на пильній підлозі у фойє залишилися сліди його черевиків. Вона підійшла до горища, готуючись до того, що побачить, коли відкриє двері.
Кімната була порожньою, за виключенням дзеркала Чавин. На підлозі не було нових плям, і простирадло зникло. Герміона присіла, щоб оглянути артефакт. Щойно її рука опинилася на відстані метру від нього, відображаюча частина змінилася. Воно більше не було тьмяним — а здавалося живим і хитливим. Це було схоже на мерехтливу поверхню ставка, який був зроблений із рідкого кришталю. Дзеркало видавало м'який звук із перебоями. Неначе воно ще не було налаштованим на конкретну "трансляцію" або станцію, і очікувало налаштувань від користувача. Вона пам'ятала слова Драко — дзеркало активується дотиком, і тому вона була обережною, щоб випадково не торкнутися його. Експеримент із її рукою в декількох сантиметрах від поверхні дзеркала приніс бажаного результату.
Вона побачила Драко.
Він був у темницях. На мить Герміона була спантеличена тим, що вона бачила, але потім зрозуміла, що події відбуваються у реальному часі. Звука не було, тільки зображення.
Але чому дзеркало показувало їй це? Ох, мабуть, тому що вона думала про Драко, і чари прийняли ці думки за бажання перенестися до нього. Було некультурно підглядати, але вона не могла відвести очей. Це було схоже на перегляд чужого Сита спогадів.
Драко тримав у руках ліхтаря, крокуючи через бруд темниці Нарциси. Світло падало на людські рештки, які були розкиданими по підлозі. Перед ним була фігура його матері, яка продовжувала смикатися, будучи все ще закутою в ланцюги. Міх було знято з голови. Драко поклав ліхтарика і якийсь час просто дивився на неї.
Герміона затамувала подих. Соті, якщо вже не тисячі людей, припускалися помилки, гадаючи, що можуть викликати спогади у зомбі, які колись були їхніми близькими. Не всі виживали після такого. Легко було подумати, що скоріш за все... Скоріш за все десь у середині була людина, яку ви коли-небудь знали? А якщо була якась частина цієї людини, то з нею можна було б поговорити, домовитися?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання у часи зомбі-апокаліпсису
Fantasy"Все розпочалося після смерті Волдеморта. Часу на створення ліків майже не лишилося, жах скував увесь світ. А Герміона Ґрейнджер вимушена співпрацювати із самою ненависною людиною у світі". Історія від авторки @rizzlewrites покорила серця всього фен...