Глава 4. Тарансей

121 14 1
                                    

Джині Візлі закінчувала переглядати список продовольчих товарів, які повинні були переправитися з острову Тарансей на Зовнішні Гібридські острови Шотландії.

Близько п'яти сотень не заражених маглів та чаклунів мешкали там в містечку з наметів. Лише магією неможливо було забезпечити їх всім необхідним, тому спільнота покладалася на щомісячні поставки з воєнних складів, які за допомогою перенос-ключа. Скрімджер керував координацією постачання з Лондону.

У більшості острів Тарансей був ідеальним місцем, враховуючи те, що тут не було портів для швартування великих кораблів. Кожен, хто на даний момент перебував на острові, пройшов медичне обстеження та був перенесений із усіх куточків Британії. Одним із перших заходів, які прийняли керівники Чарівної спільноти, для стримання інфікованих, було відключення камінів по всьому світу для того, щоб передбачити неконтрольоване перенесення інфікованих. Так само була обмежена апарація в чарівних захищених зонах. Вся родина Візлі, окрім Рона, була успішно перенесена на острів Тарансей. У Британії було ще шість безпечних зон, тому Скрімджер з площі Ґриммо координував поставки посилок до кожної з них: продукти харчування, ліки, одяг, покривала, новини і, звісно, РеГен.

З думками про те, яка це відповідальність, людина запросто могла втратити сон. Життя в чарівних безпечних місцях не було ідеальним, але у маглівських воєнно-польових лагерях ситуація була ще гіршою. Вони, як правило, менш успішніше впоралися з ізоляцією від інфекції.

Річ у тім, що достатньо лише одного інфікованого.

Лише одного...

Інфекція розвивалася надто швидко. Гаррі назавжди запам'ятає той час, коли він вперше це побачив. Наче якийсь жорстокий Бог натиснув на пульті кнопку "відтворити", а потім тицьнув на перемотування вперед. Інфікована людина помирала менше суток, і реанімація була можлива тільки в перші декілька хвилин. РеГен знищував все в корені. Кожна розсудлива людина в місті, тримала біля себе запас із перевалочного пункту. РеГен не зможе вилікувати, але зможе стримати інфекцію на деякий час.

Джині відволіклася від списку запасів та оглянула Гаррі ніжним поглядом.

— Ти все запам'ятав?

Він відповів, що ні, тому вона повторила останні п'ять пунктів, а потім, як дійшла до останнього пункту, зробила паузу. 

Кохання у часи зомбі-апокаліпсисуWhere stories live. Discover now