27 - nuodėme

353 20 2
                                    

- Taip?

- Kaip mes ten būsime tuose Bahamuose? Apsimesime, jog viskas gerai, nepriklausome galingiausioms mafijos šeimoms? - stebiu vaikiną.

- Būtent, - ištarė. - Apsimetam pora?

- Apsimetam pora? - kilstelėju antakius.

- Apsimetam pora, - nutarė. - Bus smagiau gyventi ir pažiūrėsime ar sugebame normaliai bendrauti, - kalbėjo.

- G-gerai? - galvojau kokią klastą jis jau suka.

- Be to, skrisime privačiu lėktuvu. Galėsi ten pamiegoti, nes matau, jog esi nusivariusi nuo kojų.

- Nenužudysi manęs kol miegosiu?

- Būčiau norėjęs, būčiau nužudęs, - nusišypso pavargusia šypsena. - Kol kas grėsmės nekeli.

- Gerai pagalvok ar nekeliu, - stebiu kelią, o Noelis lenkia visus automobilius ir lekia pirmas.

***
Pamiegojau maždaug 2 valandas lėktuve. Noelis miegojo šalia, bet dabar atsisėdęs ant vienos patogiausių lovų žemėje žiūrėjo kažką telefone. Apkabinau jį iš nugaros ir pabučiavau kaklą. Jo oda šiek tiek pašiurpo ir vaikinas lėtai iškvėpė. Nusišypsojau.

- Ką darai, brangusis? - pabrėžiu žodį ,,brangusis" su ironija balse.

- Jei mes vaidinam porą, tai greitai liksim vėl priešais. Nevadink taip, - padėjo telefoną.

- Kodėl, brangusis? - padedu galvą jam ant peties.

- Tai kvaila, - atsisukęs į mane godžiai pabučiavo ir nuvertė atgal į lovą.

Apkabinau jį aplink kaklą ir kojomis apsiviju liemenį. Vaikino rankos nusileido man ant kūno, o nuo glamonių nusišypsojau per bučinį. Perbraukiu pirštais per Noelio plaukus ir nestipriai juos timptelėju.

- Tuoj nusileisime, - sukuždėjo nutraukdamas bučinį.

- Važiuosime į viešbutį?

- Viskas užsakyta, mums tik reikia ten patekti ir gerai nusmigti, - atsitraukė ir pradėjo užsiseginėti savo marškinių sagas.

- Supratau, - pakilu nuo lovos ir taip pat apsirengiu, kadangi miegojau tik su apatiniais rūbais.

Kai nusileidome, Noelis pakalbėjo su pilotu ir davė jam pinigų. Mes įlipome į tą patį juodą ,,Mustangą", kuris skrido kartu. Kol važiavome link viešbučio, praktiškai miegojau. Vis užsimerkdavau ir atsimerkdavau. Kai mašina sustojo, apsimečiau, jog miegu, nors iki to trūko tikrai nedaug. Išgirdau kaip Noelis išlipa iš automobilio ir kelioms minutėms dingsta. Tuomet mano durelės atsidarė ir jis pasilenkęs atsegę saugos diržą. Atsargiai mane paėmęs nuotakos pozoje, kažkur nusinešė. Nesusilaikiau nusišypsojusi ir prasimerkiau. Noelio veidas buvo rimtas, jis įnešė mane į viešbučio vidų, o aš stebėjau greitai jo bėgiojančias akis.

- Ar aš sunki? - sukuždu, o šis pastebėjęs, jog nemiegu, nusijuokė.

- Nesunki. Sporto salėje kilnoju didesnius svorius, nuleisti tave?

- Kad jau nesunki, tad nešk. Kelintas aukštas? - tariu prie lifto.

- Penktas.

Paspaudžiu mygtuką su skaičiumi 5 ir labai greitai atsidūrėme ten. Žmonių beveik nebuvo, tik keli vaikščiojo koridoriuje. Kai įėjome į savo viešbučio kambarį, Noelis mane nuleido ir užrakino duris. Apžvelgiau prabangų kambarį ir nusišypsojau.

- Čia labai gražu.

- Mhm. Neblogai, - trūktelėjo pečiais, o aš tik dabar pastebėjau, jog ant grindų mėtosi gėlių žiedlapiai, uždegtos žvakės ir viskas maloniai kvepia.

Alesi Peligrose/ltWhere stories live. Discover now