39 - aš melavau

323 21 5
                                    

***
Stebėjau Izabelę, kuri žiūrėjo animacinį filmuką per televizorių. Valgė karštus sumuštinius ir buvo įsisukusi į pledą. Man spaudė širdį, nes ji tiek daug atkentėjo, neteko vaikystės, matė ir patyrė žiaurumus, o jai vos 13-lika. Tai nėra.. Teisinga.

Pajuntu tvirtą delną sau ant peties ir lėtai pasisuku į Noelį.

- Eikš į virtuvę, - spusteli petį, o aš atsidusau.

Pasikalbėti.

Mane tas žodis vimdo.

Nueinu paskui vaikiną į virtuvę. Ant stalo buvo du puodeliai kavos ir kepti kiaušiniai. Prisėdu prie stalo ir padedu rankas ant jo.

- Ačiū, - sukuždu.

- Kaip miegojai? - stebi mane ir gurkšteli kavos.

- Išgėriau migdomųjų ir išmiegojau 10 valandų.. Tad spėju gerai. O tu? - kalbu jausdama kažkokią įtampą tarp mūsų.

- Normaliai. Pavalgyk.

Lėtai linktelėju nusukdama akis nuo vaikino veido. Jis apsiskutęs, tad pajaunėjo automatiškai. Akys budrios, veido oda tobulai lygi, o plaukai susišiaušę ir dėl ilgumo krito jam į akis.

- Gerai. Am.. Pirmiausia pasakyk kas įvyko su tavimi ir Izabele, o vakare kai kur tave nusivešiu ir pasikalbėsime apie kitus reikalus. Taigi.. Pasakok, - išbėrė žodžius greitakalbe.

Pasitryniau akis ir atsidusau. Gurkštelėjau kavos, o po to sėdėjau nuleidusi akis į puodelį.

- Garleonės.. Mes buvome pas juos. Tiksliau jų kitoje būstynėje, kur vyksta prostitucija, žmonių pardavinėjimas ir panašiai. Kaip ten atsidūriau jau buvo mano kaltė.. Aš tą vakarą prisigėriau bare ir tai viskas ką pamenu. Rytą buvau pririšta prie kėdės tamsiame kambaryje. Garleonės nuolat kalbėjo apie kažkokius pinigus ir būtent mūsų santuoką. Sakė, jog esame skoloje, o mūsų santuoka netikra, todėl galime ruoštis nemalonumams.. Kelias dienas ten prabuvau. Jie su manimi pakankamai gražiai elgėsi, tik tada aš pabandžiau ištrūkti.. Na, tada vienas piktas dėdė mane sumušė, - tyliai sukikenu. - Am.. Naktį bandžiau dar kartą.. Tuomet atsidūriau tame siaubingame kambaryje.. Ten buvo daug jaunų merginų. Bent pusė tikrai nebuvo pilnametės.. Kai nuraminau jas.. Pasikalbėjau ir sužinojau, jog jas prievartauja vyrai.. Kai kurias pasiima parai, kai kurias prievartauja tame pačiame kambaryje, o kai kurias parduoda.. Stengiausi negaišti laiko ir bėgti iš ten, bet tada pamačiau Izabelę.. Ji buvo jauniausia iš jų. Todėl pasiimiau ją su savimi.. Ir kažkaip, stebuklo dėka, mes pabėgom. Paskambinau senam draugui, o šis mus nuvežė iki mano automobilio, kuris vis dar buvo baro aikštelėje. Grįžome namo. Galiausiai sugebėjau Izabelę prikalbinti. Sužinojau, jog jai trylika ir ji toje vietoje gyvena nuo devynerių metų.. Ir.. Ir..

Neištvėrusi pravirkau ir garsiai sukūkčiojusi užsidengiau veidą delnais. Mano rankos vėl drebėjo, o širdis baladojosi. Noelis atsistojęs mane apkabino iš nugaros ir pabučiavo plaukus. Aš kiek aprimau, bet verkti nenustojau.

- Ji turi tėvus.. Jie dar gyvi. M-mums tik reikia ją grąžinti atgal į namus, - sukuždu.

- Mes tai padarysime, nesijaudink, - ištarė ramiai Noelis.

- Ar mūsų šeimos gali įsikišti į Garleonių veiklą? Mums reikia tas merginas ir moteris išgelbėti, Noeli, - pasisuku į jį ir pamatau nusivylusį ir apgailestaujantį veidą.

- Kaip manai kas bus mūsų šeimoms už tai? Vėl bus karas. Jie supras, jog prie šito prisidėjai tu ir tave medžios, o galiausiai pati būsi vietoje tų merginų. Jie tuo užsiima jau ilgą laiką, negalime tiesiog im..

- Tu jų nematei, - pasitraukiu nuo vaikino ir papurtau galvą. - Tu jų nematei.

- Aš suprantu, jog tai, ką jie daro, yra baisu, bet..

Alesi Peligrose/ltWhere stories live. Discover now