7 - 74 dienos

360 22 0
                                    

- Labai gerai, - įsisiurbė man į lūpas ir godžiai sukišo savo liežuvį man į burną.

Besimėgaudama įvėliau pirštus jam į plaukus ir juos papešiau. Noelio rankos jau bėgiojo po mano kūnu, o aš prasižiojusi tyliai suaimanavau.

- Galime tik tyliai. Jei ką, užkimšiu tau burną, sutarta? - Noelis mane švelniai paguldė į lovą ir pažvelgė į akis norėdamas įsitikinti, ar sutinku.

- Sutarta, - nusišypsau stebėdama kaip vaikinas nutraukia nuo manęs treningines kelnes.

Mano kojos automatiškai susiglaudė, o tuomet vaikinas kilstelėjo mano megztinį į viršų ir nuliejo šiltais bučiniais mano pilvą, krūtinę ir pilvo apačią prie apatinių. Jis buvo toks švelnus ir atsargus, jog nuo jo neskubėjimo pradėjau giliai kvėpuoti iš nesveikai didelio noro pajausti Noelį stipriau. Arčiau.

- Turiu klausimą, - sukuždėjo atsargiai pakeldamas mano liemenėlę į viršų ie pamatęs, jog neprieštarauju, godžiai sukando mano spenelį.

- O velnias. K.. Klausau, - tyliai suaimanuoju.

- Nori švelniai ar gru..

- Švelniai, - iškart ištariu.

Vaikinas smarkiai laikęs mano krūtį dabar ją atleido ir švelniai pradėjo maigyti. Jis pradėjo sukti pirštus aplink mano bambą, per šlaunis, per šonus, o nuo Noelio sukeliamų šiurpuliukų vis labiau nekantravau. Galiausiai jis pasitraukė nuo mano krūtinės ir bučiniais nuėjo iki pilvo apačios. Pirštais užkabino mano kelnaites ir labai lėtai jas nutraukė. Mano širdis pradėjo plakti kaip pašėlusi, o tuomet Noelis pasikėlė aukščiau ir pažvelgė man į akis. Galvojau nualpsiu čia ir dabar nuo to žvilgsnio.

- Viskas gerai? - sukuždėjo glostydamas mano šlaunis, o tuomet sustodamas ir perbraukdamas keliais pirštais per drėgną mano vietelę.

- Taip, - sunkiai išdūsauju ir žvelgdama jam į akis menkai šyptelėju.

- Ar galiu? - suko ratus pirštais lyg prašydamas įėjimo.

- T-taip, - sumurmu lygiai tą pačią akimirką pajausdama su pirštus savyje.

Tai buvo dieviškai maloni akimirka. Man nereikėjo daug, jog pasitenkinčiau. Užteko dviejų Noelio pirštų, o mano nugara išsirietė. Žiojausi aimanuoti, tačiau mane sustabdė Noelio ranka ant burnos. Jo veidas vėl buvo šalia manojo, o aš švelniai spustelėjau jo ranką.

- Norėčiau tave patenkinti su liežuviu. Tačiau jei negali būti tyliai..

- Būsiu. Prašau. Tikrai būsiu, - patikinu jį ir trumpam pabučiuoju. - Prašau.

- Na gerai, įtikinai, - nusišypsojo ir nusileidęs man prie apačios pradėjo laižyti.

Užsikimšau savo burną ir smarkiai užsimerkiau nuo neapsakomo malonumo. Noelio liežuvis suko ratus aplink klitorį, o jo pirštai vis greičiau judėjo manyje. Viena ranka laikiau sau burną, jog neišleisčiau garso, o kita smarkiai suspaudžiau Noelio plaukus. Kai galvojau, jog būti geriau nebegali, Noelis laisva ranka pradėjo švelniai spausti mano pilvo apačią. Mano kojos suvirpėjo ir iš mano burnos norėjo lėkti neapsakomai daug aimanų, tačiau turėjau tylėti.

Kai buvau arti pabaigos ir ruošiausi pasitikti orgazmą, į duris pradėjo kažkas belsti. Mano akys išsiplėtė, o Noelis kaip mat atlipo nuo manęs palikdamas taip ir nepasitenkinusią. Kol vilkausi savo kelnes, Noelis pasilenkė ir godžiai įsisiurbė man į lūpas. Jutau.. Dalelę savęs. Nepaisant to, jo lūpos paliko šiokį tokį prisiminimą apie šį įvykį.

- Alesi, tu ten? - kiek išsigandau Arlano balso ir atsitraukiau nuo Noelio akimirksniu.

- Palauk! - surėkiu nusitempdama savo megztinį į apačią.

Alesi Peligrose/ltTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang