Yuria'nın Fren'le ilk tanıştığı zaman çok soğuk bir kış günüydü.
Yuria'nın romanda ekstra olmasından bu yana neredeyse yarım yıl geçti.
Köylü biri olduğu söyleniyordu ve romanda görünüp görünmediğini bile bilmiyordu.
İlk başta içinde yaşadığı dünyanın bir romanın dünyası olduğunun farkında bile değildi. Gözlerini açtığında, Kore olmayan bir yerde uyandı, bu yüzden doğal olarak hayatta kalmak için adapte oldu.
Gerçeği, Fren'le tanıştığı kış gününde öğrendi.
Yuria, soğuk kıştan korunmak için yiyecek almaya köye gitmişti ve bir çocuk gözlerine takıldı.
Herkes ısırıcı soğukta kalın kalın giyinerek yürürken, dört yaşında olduğunu düşündüğü genç bir çocuk uzak bir binanın önüne oturuyordu. Üzerinde delikler olan yırtık kıyafetler giyiyordu.
Saçları uzun zamandır yıkanmamış, karışık ve tozlu olmasına rağmen, çocuk oldukça sevimli görünüyordu.
Büyük siyah gözleriyle, siyah saçları onu küçük bir köpek yavrusu gibi gösterdi, hayır, daha çok küçük bir yavru kurt gibi.
Çocuk yüzünde hiçbir duygu olmadan hareketsiz oturuyordu. Canlı ve sevimli görüntüsünün aksine soğuğu hissetmemiş gibiydi.
Yalınayak olmasına, ayakkabı bile giymemesine rağmen hareket etmedi ve ayakları donarak maviye döndü.
Yoldan geçenler baktı, ama kimse ona ulaşmadı ve ona dostça bir el vermedi.
Yuria özellikle gözlerini çocuktan alamadı.
Boş gözleri hayattan vazgeçmiş birine benziyordu, bu yüzden onu görmezden gelemezdi.
Bunun nedeni, küçük çocuğun imajının Yuria'nın geçmiş benliğiyle örtüşmesiydi.
Yuria'nın da böyle gözleri olduğu bir zaman vardı.
Yara izleriyle dolu bir aile - birbirlerinin acısına sarılmak yerine, yaralarına diken olarak birbirlerini daha çok zarar verdiler.
Yine de Yuria ailesini önemsedi ve sevdi çünkü onlar bir aileydi. Ailesi öldükten sonra zor zamanlar geçirdi.
Yuria'nın durumunun farkında olan tanıdıkları, her şeyin yoluna gireceğini söyleyerek onu rahatlattı, ama bu onu hiç rahatlatmadı.
Aniden yalnız kalan Yuria dolaştı. Yaşama isteğini kaybetti. Nasıl yaşayacağını bilmiyordu.
Kimse ona gerçekten yardım etmedi. Herkes onun güçlü olması için boş sözler söyledi.
Bu sözler büyük bir ağırlıkla geldi, ama Yuria sabretti.
İlk başta birçok zorlukla karşılaştıktan sonra hayatından vazgeçmenin daha iyi olduğunu düşündü, ama bir şekilde yapamadı.
Ve bunca zamandan sonra, şimdi burada.
Hayatını iyi yaşadığını söylemek mümkün olmasa da, Yuria'nın gayet iyi olduğu noktadaydı.
Ancak, yara izlerinin anılarıyla, çocuktan uzaklaşamadı.
Bu tür düşünceler hakkında ne kadar düşünmüştü?
Dışarıdaki biri yaralarını gerçekten tanıyıp elini uzatsaydı hayatı farklı olur muydu?
Şu an yaşadığın hayattan daha anlamlı ve değerli bir hayat yaşamak daha iyi olmaz mıydı?
İyileşmemiş yarası çocuğun yüzünde çaresizce ayak bileğine yapışırken tekrar belirdi.
Anılarını hatırlayan Yuria, yalnızca o çocuğa ulaşmak istediğini düşündü. Öyleyse, dünya tarafından incindikten sonra gözleri boş olan o çocuğa küçük de olsa hayata anlam vermek mümkün olmaz mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...