22.Bölüm

345 21 0
                                    

"Teşekkür ederim Fren. Bunu bana söylediğin için." Yuria minnetle söyledi.

Henüz tam anlamını bilmeden söyleyebildiği bir şey olsa bile, duygularının derinliği ortadaydı. Yuria Fren'in kalbine değer veriyordu, Fren için pek bir şey yapamasa da, tek yapabildiği onu tüm kalbiyle sevmek olsa da, Fren kendi kalbini yavaş yavaş açıyordu. İlk tanışmalarının aksine yaşına uygun davranmaya başladığını görmek güzeldi. O zamana dair anıları solmuş olsa da Fren'in cansız, boş gözlerini çok net hatırlıyordu.

Belki Fren büyüdüğünde, O'nun yavaş ama kararlı bir şekilde kalbini bana açtığını görmenin benim için ne kadar büyük bir hediye olduğunu anlayacaktı.
Yuria'nın dostça bakışlarını hisseden Fren, ona sarılmak için ördeği bir anlığına itti. Yuria'nın bedeni Fren'e göre bile küçük sayılırdı, yine de kucaklaması diğerlerinden daha güvenilir hissettirdi. Hayatta olmak ve geçmişin tüm yaralarına katlanmak Yuria ile tanışmak anlamına geliyorsa, bunu tekrar yapmaya hazırdı ve Fren ilk kez hayatta olduğu için minnettardı.

Yuria, Fren'in nemli kucaklamasını kabul etti ve durulamadan önce köpüğü Fren'in üzerine titizlikle sürmeye devam etti. Tüm bu işlem çok uzun sürmedi ve sonrasında Yuria'nın yüzünde gururla tatmin olmuş bir ifade belirdi.

"Fren?" Yuri, banyodan sonra kıyafetlerini giymek için hiçbir hareket yapmayan Fren'e şaşkınlıkla baktı.

"Yuri Fren ovala ovala. Fren de, Yuri ovala ovala."
"Ben iyiyim Fren," dedi Yuria, Fren'in hâlâ kendisi için bir şeyler yapmaya çalıştığını görmekten biraz rahatsız olmuştu.

"Fren, Yuri'nin hazinesi. Yuri de Fren'in hazinesi. Yani~"

Yuria, eğrelti otunu andıran ellerini oynatırken ona sevgiyle baktı, sonra da anlayışla başını sallayarak kenara çekildi. Fren onun onayıyla parlak bir şekilde gülümsedi ve küçük bedeniyle küvetten çıkmak için mücadele etti; kendilerinin iki katı büyüklüğündeki merdivenleri tırmanan kısa bacaklı sevimli bir köpek yavrusunu andırıyordu. Yuria, düşme ihtimaline karşı gururlu bir ifadeyle Fren'in bedenini destekledi.

"Yuri, gel."

Yuriy başıyla onayladı ve giysilerini katlayıp kenara koyduktan sonra küvete girdi. Omuzlarının arkasında Fren, Yuriy'nin hareketlerini hatırladı ve daha önce elinde tuttuğu banyo süngerini getirdi.

Yuria'nın elinde makul bir boyutta görünen sünger, Fren'in elinde nispeten büyük görünüyordu. Çocuk süngeri sabuna sürterek köpük elde etti; ancak Yuria'ya yaklaştığında, oturmasına rağmen küvetin yükseltilmiş olması nedeniyle boyunun çok uzun olduğunu fark etti. Bu nedenle Fren, Yuria'nın vücudunu parmak uçlarından silmek için mücadele etmek zorunda kaldı, ancak dokunuşu özellikle dikkatliydi, sanki sert bir süngerden ziyade bir tüy Yuria'yı gıdıklıyordu. Yine de Fren, çok odaklanmış bir ifadeyle köpüğü titizlikle Yuria'nın vücuduna sürdü.
Özensiz ve beceriksiz işçilik, Yuria'nın yüzü de dahil olmak üzere her yere sabun sıçramasına neden oldu, ancak Yuria hareketsiz kaldı. Çok geçmeden, Fren onu durulamak için küçük elleriyle özenle su topladı, ancak elleri hala bir çocuğunki olduğu için, suyu vücuduna püskürtemeden parmaklarının arasından düştü; yine de Fren ısrar etti. Hiç bitmeyen baloncuklara bakarken zamanın nasıl geçtiğini anlamamaya başladı. Suyun sıcaklığı da giderek soğuyordu. Fren, Yuria'yla birlikte yaşadığı için soğuk suda çok uzun süre kalmanın iyi olmadığını biliyordu.

"Su blublu~ ve gitti ama kabarcıklar kaldı!" Fren hayal kırıklığı içinde ayaklarını yere vurdu.

"O zaman birlikte yapalım mı?"

Fren başıyla onayladı. İkisi de vücudundaki köpükleri temizlemek için su püskürttüler. Daha sonra Yuria ve Fren kıyafetlerini değiştirdiler ve tazelenmiş ifadelerle banyodan çıktılar. Banyodan sonra yüzleri kuru ve yumuşaktı.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin