15. bölüm

551 35 0
                                    

"Yuri," dedi Fren, endişeyle kapalı gözlerine bakarak, kimsenin veremeyeceği cevapları arayarak Yuria'yı aradı. Uyanıp ona sımsıkı sarılırken ona sıcak bakmasından başka bir şey istemiyordu. Fren hiç kolay bir hayata sahip olmamıştı, ama şimdi yaşadığı en zor, acı verici ve stresli zamandı.

"Yuri yaralı mı?”

Lütfen. Fren, Yuria'nın cevap vereceğini umarak dua etti. Ağlamadı, bu yüzden üzgün değildi. Bu nedenle, muhtemelen acı çekiyordu, Yuria'nın başı savururken sallandı ve şüphelerini teyit ediyormuş gibi döndü. Gerçekte, başını daha rahat bir pozisyona getirdi, ama Fren'e, Yuria'nın cevabı gibi geldi.

Yuri yaralandı.

Eğer hastaysan, tedavi edilmelisin. Yuria'nın söylediği buydu, eğer incindiysen tedavi edilmelisin, o zaman kendini daha iyi hissedeceksin.

“…Tedavi." Tedavi ile daha iyi olurdu. Eğer onu tedavi etseydi, Yuria artık hasta olmayacaktı, gözlerini açıp ona sarılacaktı. Bu düşünce yeterince güven vericiydi, Fren'in derin bir nefes almasına ve tüm endişelerini gidermesine izin verdi. Şimdi onun önceki sözlerini doğru anladı; Önemli biri incindiğinde senin de incindiğini söylememiş miydi? Yaralar iyileşmişti ve ağrı henüz kesilmişti, Fren acı hissetti. Kalbi sanki tüm kanından sıkılıyormuş gibi ağrıyordu.

Fren, Yuria'yı iyileştirmek için yoğun bir şekilde çalışmaya başladı. Yuria'nın ilk yardım çantasını nereden aldığını hatırladı. En yüksek dolaplardan birinde tutulmasına rağmen, Fren bir sandalyenin üstüne tırmandı ve aşağı çekti çünkü bundan çok daha zor birçok şey yapmıştı. Merhemi bulduktan sonra Yuria'nın yaralara nasıl merhem sürdüğünü hatırladı, böylece hasta Yuria'yı tedavi etmek için aynı şeyi yapmak zorunda kaldı. Ancak Fren, Yuria'nın vücudunda görünür bir yara olmadığı için nerede yaralandığını bilmiyordu.

Sonra her yere. Nerede acıdığını bilmeseydi, her yere uygulamak daha iyi olmaz mıydı? Bu düşünceyle, Fren ellerini merhemle kapladı ve Yuria'nın herhangi bir yerine bulaştırdı. Yine de elleri oyuncak bebeklerinki gibiydi, bu yüzden saatler sonra bile bir son belirtisi yoktu. Yine de, Fren, ne kadar zaman geçtiğinden habersiz, merhemi uygulamaya tamamen odaklandı.

Çocuğun tek umudu Yuria'nın iyileşmesi ve merhem sayesinde kendine gelmesiydi. Fren'in ifadesi onun ne kadar çaresiz olduğunu tasvir ediyordu, yıpranan bir iple tırtıklı bir uçurumdan sarkmak gibiydi.

Ne kadar oldu? Yuria'nın vücudu merhemle boğuldu. Görevinin tamamlandığını gören Fren'in yüzü beklentiyle doluydu.

Şimdi Yuri... Fren içgüdüsel olarak ellerini birbirine bağladı ve bekledi. İlk defa dua etti. Yuria'nın uyanması için dua etti. Artık hasta olmaması için dua etti.

Birdenbire Yuria'nın vücudu titremeye ve soluklaşmaya başladı. Yuria'nın vücudunu perdeyle sildi, ama ateş gittikten sonra vücudunun soğuması doğaldı, ayrıca vücudu hala eskisinden ıslanmıştı.

"... Soğuk mu?" Fren, Yuria'nın mavi dudaklarını görünce üşüdüğünü fark etti.

Soğuksa, onu ısıtmanız gerekir.

Bu yüzden Fren, ıslak perdeler ve battaniyeler yerine vücudunu örtecek bir şey aramak için kararlı bir şekilde evi tekrar aradı. Bulabildiği her kumaş parçasını aldı, asıl amacının ne olduğu önemli değildi, yeter ki Yuria'nın soğuk bedenini ısıtmak için kullansın. Topladığı kumaş yığını onun üzerinde yükseldi ve görüşünü engelledi. Birkaç adım sonra, bir parça yığından düştü ve yere düştü. Fren bunu fark etti ve geri almaya çalıştı, ancak ilkini yakaladığı anda başka bir bez parçası düştü. Bu birden çok kez oldu, böylece Fren düşmüş bezi daha sonra alacağına karar verdi. Sonunda zorlu bir mücadeleden sonra yatağa uzandı ve üzerine getirdiği bezi koydu.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin