Onu incittiğine göre, onun da acı hissetmesi doğaldı.
Ama neden? Fren, Yuria'nın ağladığını görünce rahatlamak yerine kalbinin ağrıdığını merak etti. Diğer insanlara zarar verdiğinde iyi olan kalbi, ağladığını görünce o kadar acı çekiyordu ki, bu çekilmez duygudan kaçmak için onu oymak istedi.
Yuria'nın ağlaması hoşuma gitmiyor. İncinmesi hoşuma gitmiyor.
Ancak, Yuria güldüğünde ve ona nazik davrandığında içerisi sıcak hissetti. Sonuç basitti: Yuria'nın gelecekte asla hastalanmadığından veya incinmediğinden emin olmak zorundaydı. Ondan nefret ediyor olabilir ama onu teselli etme davranışı çok güzeldi.
Fren'in dostça dokunuşunda Yuria yavaşça ağzını açtı, titreyen dudaklarından ağlayarak yıpranmış bir ses sızdı, "Sevimli Fren, hazinem."
Fren az önce Yuria'ya baktı.
"Her zaman senin yanında olacağım. Her zaman yanında olacağım."
Böyle güzel bir çocuğu kendi ellerimle nasıl incitebilirdim? Bunun bir daha olmasına asla izin vermeyeceğim. Yuria, bugünkü olayların asla tekrarlanmayacağına yemin ederek kararını verdi. Şu anda Fren için yapabileceği tek şey buydu. Bugün, Fren'in dünyayı yıkımdan birkaç santim uzaklaştıran romanın ve beyni olan nihai kötü adam olarak katlanmak zorunda kaldığı kötü rolün ciddiyetini fark etti.
Ama bunun ne önemi var?
Gerçekliğin ağırlığı hayal ettiğinden daha ağırdı, yine de Yuria Fren'in elini bırakamadı. Onun bir iblis ve bir insanın melezi olduğunu söyleseler bile, sıradan çocuklardan farklı olarak korkunç yeteneklere sahip olsa bile, Fren sadece Fren'di. Sırf farklı oldukları için birine eziyet etmek ve hakaret etmek haklı değildi. Fren sadece bir çocuktu, ama en çok incinmesine rağmen - Yuria tarafından bile - hala elini uzattı ve ağlarken onu rahatlattı, gözyaşlarını nazikçe sildi. Zihninde ağırlaşan o küçük hareket, çünkü Fren'in kalbini içeriyordu.
Sessizce Yuria'ya bakan Fren, geçici olarak, "Fren Yuri'yi korkutsa bile mi?"
"Fren'in her yönünü seviyorum. Bu sadece Fren'in bir parçası. Ve bu seninle ilgili her şey değil. Fren'in ne kadar sevimli ve sıcak olduğunu biliyorum, bu bana yeter."
Az önce Fren'in görünüşünün korkutucu olmadığını ve korkmadığını söyleyemezdi. Bir insanın ölümüne ilk kez tanık olmuştu ve bu kadar sıra dışı bir şekilde. Yalan söylemek yerine, ona nasıl hissettiğini dürüstçe açıklamak istedi. Fren'le ilgili her şeyi kabul etmeye hazır olduğunu bilmesini istedi. Korkacak hiçbir şeyi yoktu, endişelenecek bir sebebi de yoktu.
Fren, Yuria'ya kaşlarını çatarak baktı ve sözlerini kavrayamadığını ifade etti.
Bu çok garip.
Yuria daha önce kesinlikle korkmuştu. Sonunda herkes ondan o kadar korkmuştu ki, onu öldürmeye çalıştılar, onu yalnız bıraktılar, bu yüzden korktuğunu ama onun yanında kalacağını nasıl söyleyebilirdi? Ne olursa olsun, Fren onunla kalabileceğini duyunca büyük bir rahatlık hissetti.
Artık ondan korkmaması acısını dindirdi. Şimdilik yeterliydi, onu terk etmediği ya da ondan kaçmadığı ve onun yanında kaldığı sürece bu acıya dayanabilirdi. Onun sıcaklığını hissedebilir ve sevgisiyle çevrili yaşayabilirdi. Yuria'ya yaslanan Fren, zayıf bedenini rahatlatıcı kollarına gömdü.
Sıcak ve rahat ... Bu duyguyu asla bırakamazdı.Hiçbir şey olmamış gibi Yuria, Fren'le birlikte hala kollarına sarılarak ayağa kalktı ve dedi ki, "Hadi şimdi gerçekten eve gidelim."
Cesetler etraflarında yere dağılmıştı, ama Yuria artık umursamıyordu, insanların zaten gitmediği tenha bir alandı. Kimse cesetleri bulamaz, ayrıca Fran'le onun suçlu olarak görülmesine imkan yoktu.
Kimse bilmeyecek. Yuria sadece bu düşünceyi bırakmaya karar verdi, ve tüm dikkatini Fren'e odaklandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...