Adam Yuria'ya bakarken şaşkınlıkla durdu, küçük ve sevimli şeylere olan bol sevgisine rağmen duygularını ifade edemezdi, aksi takdirde öleceklerdi. Dahası, insanın yaşadığı yer, küçük ve sevimli şeylerin hayatta kalması için çok zordu, ancak birkaç küçük yaratık bazen hayatta kalsa da, en ufak bir şekilde sevimli değillerdi.
Ancak, küçük ve sevimli olmasına rağmen Yuria diğerleri gibi parçalanmadı. Aurasıyla yüzleşip elini tuttuktan sonra bile, tamamen zarar görmedi. O minyon eliyle onun elini tuttu ve varlığının baskısına katlandı.
Sevimli, küçük, ama güçlü! Adam böyle bir şeyin var olabileceğini keşfetmekten heyecan duyuyordu. Ölümüne kadar göremeyeceği bir şey olduğunu düşündü. Uykusundan uyandığında, yabancı bir yerde olduğunu hissettiği sıkıntı, Yuria'nın gördüğünde anında rahatladı. Hemen Yuria'yı eve götürmek istedi, böylece onu hep görebilecekti. Bu düşünceyle, adamın enerjisi arttı, nerede olursa olsun eve dönmek zor değildi, ama nedense adam geri dönemedi. Bu durum karşısında şaşkınca kendine baktı.Bu arada Yuria, adamın tutuş gücünün gevşediğini fark ederek elindeki baltayla hemen koştu, ancak ikisi arasında iyi bir mesafe kaldıktan sonra geriye bakmak için durdu.
Biraz garip olsa da, onun kötü bir insan olduğunu sanmıyorum ... Onu görmezden gelmeye çalıştı, ama onun yalnız figürü vicdanını deldi. Ancak, adama tamamen güvenmeyen Yuria, ona bir tür yarı nezaket olarak tavsiyede bulunmaya karar verdi.
"O yoldan gidersen bir köy bulursun." Bunu söyledikten sonra Yuria, adam tarafından yakalanmaktan kaçınmayı umarak kaçmaya devam etti. Ona köye giden yolu söyledim, bu yeterli olmalı. Artık aklı başına geldiğine göre, bu soğuk havada burada uyumayı tercih ederek donarak ölmemeli.
Enerji aksiliğinden rahatsız olan adam, Yuria'nın kaçtığını gecikmiş bir şekilde fark etti. Geride bıraktığı enerji bile tatlıydı, sevimliliğini andırıyordu. Puslu olmasına rağmen, onun enerjisini takip etmek ve onu bulmak zor değildi, ama ondan önce yapması gereken bir şey vardı, hayır, bulması gereken bir şey; Bu yerde aniden gözlerini açmasının nedeni ve enerjisiyle neden geri dönemediğiydi. Ancak sebebini öğrendikten sonra o sevimli, küçük ve sevimli ama güçlü kadınla eve dönebilecekti. Onu almadan önce hazırlık yapması gerekecek, bu arada onu rahat bırakacaktı.
Ancak, eğer birisi onun güzel şeyini çalmaya çalışırsa ... Sessizce mırıldanırken adamın vücudundan yayılan kaba, katil bir enerji" "Onları yalnız bırakmayacağım." Enerji çevresini harap etti ve yakındaki tüm ağaçları paramparça etti ve adamın şiddetli duygularını açıkça gösterdi. Etrafındaki 10 metrelik bir yarıçapı toza çevirdi.
Neyse ki, bundan önce kaçan Yuria, adamın gözden uzak olduğunu doğruladıktan sonra yürüyüşe yavaşladı ve rahat bir nefes aldı. Garip bir adamdı. Hem soğuk ormanda neden uyuduğu hem de oraya nasıl geldiği Yuria tarafından bilinmiyordu. Yuria ormanın bu kısmının insanların erişemeyeceği bir yer olduğunu düşünüyordu. İlk defa ormanın derinliklerinde bir insan görmüştü. Böylece, adamın keşfi kendisini rahatsız hissetmesine ve daha temkinli olmasına neden oldu, ancak sadece stresli olacağını düşünerek yumuşatmaya çalıştı.
O da kimdi? Siyah saçları ve Fren'inkine benzeyen gözleri zihninde sıkışmıştı ve aynı şey gözlerini açtıktan sonra adamın davranışları için de geçerli oldu. Bir jestle kılıcını çıkardı, baltayı uçurdu ve tekrar geri getirdi. Sıradan bir insan olsaydı imkansız olurdu ama adamın insan olamayacağı aklına hiç gelmemişti. Bu olasılığı daha önce düşünmüş olabilir ama Fren'le tanıştıktan sonra Yuria buranın nerede olduğunu roman hakkındaki bilgisinden biliyordu. Bu dünyada insanlardan başka ırk yoktu. Fren insan ve iblisin karışımı olduğu için şeytanların var olduğu biliniyordu ama romanda Fren'den başka iblis yoktu. Böylece Yuria, adamın sadece eşsiz bir insan olduğunu kabul etmeyi seçti.
Bu atmosferi unutmak gerçekten çok zor. Onu gördüğü an Yuria, zevk ve aşinalık gibi garip bir his hissetti, hatta bu duyguların ne olduğundan emin değildi. Sadece vücudunu saran garip atmosferi hissedebiliyordu. Neyse ki, adam Yuria'ya zarar vermeye çalışmadı, sadece anlaşılmaz bir davranış gösterdi ve bir şekilde Yuria adamın kötü bir insan olmadığından emindi. Ona doğru çırpınan auradan mı yoksa bilinmeyen adamın bakışlarının sıcaklığından mı kaynaklandığını kesin olarak söyleyemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...