"... Yuri?" Fren onu endişeli bir sesle aradı ama cevap yoktu. Her zaman sevecen cevabına eşlik eden nazik bakışlar gelmedi, sadece küçük bir eylem olmasına rağmen, Fren aniden korktu. Bulduğu sıcak dünyanın beklenmedik bir şekilde elinden kaçmasından korktu ve bir kez daha yapayalnız kaldı. Karanlık süzüldü, dünyasını gölgede bıraktı, Yuria tek ışıktı, onsuz dünyası karanlık ve acı vericiydi.
İnsanlar zayıftır, enerjisinin tek bir hareketi veya nefesinden paramparça olurlar. Yine de Fren'in kalbini delen keskin silahları vardı. Yuria onlar gibi değildi, zayıf olmasına rağmen nazikti, sözleri asla Fren'e zarar vermemişti, eli sadece sıcaklığını paylaşıyordu. O kadar rahatlatıcı ve güven verici bir insan ki, yardım edemedi ama onun yanında uykulu hissetti. Fren'in dünyasının temeli Yuria ile tanışarak yaratıldı; onsuz sürdürülemezdi.
Fren'i sıkı ve sevecen bir şekilde koruyan Yuria'ydı. Yuria ortadan kaybolduğu an uçurumdan düşüp o cehennem gibi hayata geri atılacaktı.
'Ne ... ne yapmalıyım?’
Beklenmedik ve bilinmeyen bir durumla karşı karşıya kalan Fren, kafa karışıklığına düştü. Yuria'nın her an kaybolacağından ya da paramparça olacağından korkuyordu ve yeni bulduğu sıcaklığı kaybetmek istemiyordu. Şimdiye kadar, Fren sadece acıyı kendisine zarar verenlere misillemeye odaklanmıştı. Acıları ve ıstırapları Fren'in gözünde önemsizdi, ama Yuria öyle değildi, Yuria nasıl onlar gibi olabilirdi? Onu korumak zorundaydı.
Yuria'nın acı çekmediğinden emin olması gerektiğini biliyordu ama bunu nasıl yapacağını bilmiyordu. Fren acı çekerken bile hiçbir şey yapamadı, sadece dayanabildi. Böylece Fren, önündeki hasta Yuria'ya nasıl yardım edeceğini bilmiyordu. Onun gibi ona katlanmasını isteyemezdi.
Ya Yuria aniden ortadan kaybolursa?
Ya düşerse?
Büyük umutsuzluk, Yuria'yı bir daha görmeyeceği, dünyayı siyaha boyayacağı ve onu bir parmağını kaldıramayacak hale getiren bir bataklığa çekeceği düşüncesiyle geldi.
Bu, bu... bu nasıl bir duygu? Sadece zifiri siyahı görmek için gözlerini açtı. Kalbi kulaklarında bir çekiç gibi çarpıyordu, ama göğsünde bir daralma varmış gibi hissediyordu. Nefes alıyordu, ama boğulmuş hissediyordu, sanki birisi, bir şey, zincirlenmiş ve vücudundan hayatı sıkmış, onu ağırlığın altında boğuyormuş gibi.
Bunu yapmak zorundasın. Her ne ise, Fren istemeden elini uzattı, Yuria'nın kaynayan vücuduna dokundu, sıcaklığı fırladı. Sıcak ve rahat olan şey, Fren'inkini eritecek ve Yuria'yı yutacak ve erimesine neden olacak kavurucu bir ısıya dönüştü.
O. Hayır. Yuria erirse, ortadan kaybolur. Onu bir daha asla tutamazdı. Sorun ısıysa, artık sıcak değilse çözülmez mi? Soğukken Yuria sıcak bir şeyler getirdi. Eğer ısı sorunsa, soğuk bir şey getirmem gerekmez mi?O zaman Yuria da erimez. Bir çözüm bulduktan sonra, Fren yuvarlandı ve sessizce yere inmeye çalışarak dikkatli bir şekilde yatağın altına kaydırdı.
Soğuk bir şey ... Fren başını ileri geri çevirdi, ama neyin soğuk olacağını anlayamadı. Hayal kırıklığı içinde Fren, Yuria'nın hasta olması ve ona yardım etme mücadelesi için zemini suçlayarak ayaklarını ezdi. Birden Fren'in aklına bir fikir geldi.
‘Sular. Yuria onu her zaman ılık suyla yıkardı. Ancak, ne zaman ısıtılmamış suya dokunsa, tüm vücudu titriyordu.
Yuri'ye su püskürtelim de sakinleşsin. Yeni keşfedilen fikriyle, Fren suyu yakalamaya çalıştı; ancak, elleri ne kadar sıkı sıkıya bağlı olursa olsun, su her zaman parmaklarından kaçtı.
“…neden elimden kaçıyor.”
Neden kaybolup duruyorsun? Ellerini dolduran su parmaklarının arasına kayarken Fren gözyaşlarına boğuldu ve ona sıcaktan yutulabilen ve her an eriyip gidebilen Yuria'yı hatırlattı. Çok öfkeliydi. O anda, Fren üzgün ya da acı çekmese de gözyaşı dökebileceğini fark etti, onu boğazına dolduran öfke gözlerinden yaşlar sıkıyordu. Yine de yerinde kalamazdı. Yuria gerçekten eriyip yok olmadan önce bir şeyler yapması gerektiğini biliyordu. Gözlerinin köşesinden, Fren bir kova gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...