35.Bölüm

267 24 0
                                    

Fren'in sözleri bir çocuk için fazla sert ve soğuktu. Fiziksel olarak büyümemiş olsa da Fren zihinsel bir büyüme yaşadı. Yuria'nın önünde çocuksu görünümünü sergilemek sadece onun sevgisini  almak için bir seçimdi.

Fren, Cain'i babası olarak tanımayı şiddetle reddettiğini duyan Cain alay etti. "Bir çocuk gibi mızmızlanıp duruyordun, bu yüzden uyanışla ilgili bir sorun olup olmadığını merak ediyordum ama sanırım yok."

Uyanış sırasında Fren'de bir sorun çıktıysa, bu sadece onun zayıf olduğu anlamına gelirdi. Bu Kabil için pek önemli değildi; ancak Yuria'nın Fren'in zayıflığı konusunda endişelenerek acı çekmesini istemiyordu. Bu yüzden bir an için biraz endişelendi ama neyse ki durum böyle görünmüyordu.

"Ve... Umarım sırf babam olduğun için anneme gereksiz yere yaklaşmazsın," Kabil'in sözlerini pervasızca duymazdan gelen Fren sadece istediğini söyledi. Dört yaşında bir çocuğun ağzından çıkan kılıç gibi resmi sözler garip gelse de ne Fren ne de Kabil bundan rahatsız oldu.

"Bu bir çocuğun umursamaması gereken bir şey." Cain karşı çıktı. Cain'in Yuria'ya karşı tavrı her zaman dostane olsa da, Cain'in Fren'e karşı tavrı son derece soğuktu. İkili arasında akan atmosfer bir baba-oğul ilişkisi için inanılmaz derecede buz gibiydi.

"O benim annem." Fren soğukkanlılıkla, Kabil'in aurasından korkmadan kendi enerjisini serbest bıraktı.

"Ben de senin babanım."

"Bu çok komik." Fren alay etti, şu anda Kabil, oğluna karşı zerre kadar duygu hissetmezken kendini bir baba olarak tanıtmaya çalışıyor gibiydi. Ne olursa olsun, bunun bir önemi yoktu. Cain daha önce onun varlığından bile haberdar değildi, bu yüzden her zaman yaptığı gibi onu görmezden gelmek zorundaydı. Cain'in babası olması hiçbir şeyi değiştirmiyordu, seçtiği tek aile Yuria'ydı. Anlamsız bir kan bağı her an kesilebilirdi. Şimdilik Yuria'nın hatırı için Kabil'i kabul edecekti. Fren enerjisini tamamen kontrol altına aldığında, Kabil'le ilişkisini tamamen kesmeyi düşünüyordu.

Bu dünyada ve kendi dünyasında sadece Yuria ve kendisi var olabilirdi. Diğerlerinin bir önemi yoktu ve Fren onları kendi dünyasına sokmak istemiyordu.

İşte o anda,

"Ah."

Yemek hazırlarken elindeki kepçeyi düşüren Yuria kaşlarını çattı. Yuria bir süre önce temizlik yaparken bir cam parçası parmağını kesmişti. Tam yarasına müdahale etmek üzereyken Fren uyandı ve bu olayla meşgul olan Yuria parmağındaki yarayı aklına bile getirmedi. Sonra, su dolu kepçenin sapı parmağına değdiğinde acı içinde tısladı ve kepçeyi düşürdü. Cain tepki vermeden önce Fren hızla Yuria'ya yaklaştı.

"Anne, iyi misin?" Fren çocuksu ses tonuna geri dönerek nazikçe sordu ve endişeli bir ifadeyle Yuria'ya baktı.

"Ben iyiyim. Sadece biraz şaşırdım."

"Ama anne, kan." Fren nemli gözlerle konuştu.

"Yakında duracak." Yuria özür diler gibi baktı çünkü Fren'i sebepsiz yere endişelendirmiş görünüyordu.

"Fren nasıl tedavi edileceğini biliyor."

"Sorun yok." Kan olmasına rağmen yara derin değildi. Herhangi bir tedaviye gerek kalmadan çabucak iyileşirdi.

"Hayır, annem kanıyor. Acıyor," dedi Fren iki eliyle Yuria'nın avucunu tutarken, kanayan parmağına somurtkan bir şekilde bakarak.

"Tamam. O zaman Fren beni tedavi edecek?" Yarayı tedavi etmek zor değildi. Bu nedenle Fren'i endişelendirmektense tedavi olmak daha iyi görünüyordu ama çocuk ilk yardım çantasını getiremeden Kabil aceleyle ona doğru koştu.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin