3.bölüm

798 62 0
                                    

Eve ulaşmak için uzun dolambaçlı bir yoldu engebeli ve yıpranmıştı, ancak yarı donmuş küçük bir vücut için bu kadar zor olması rağmen, çocuktan en ufak bir sızlanma bile duymadı.

Yuria'nın bu dünyaya geldikten sonra kazandığı gelişmiş fiziksel cesaret olmasaydı, evden kasabaya kolay kolay gelip gidemezdi. Yolculuğun bir çocuk için ne kadar zor olacağını anlayabiliyordu, yine de çocuk bir kelime bile mırıldanmadı ve yürümeye devam etti.

"Zor değil mi?" Çocuk için endişelenen Yuria usulca sordu. Onu duyduktan sonra, daha önce ileriye bakan çocuk, sanki pencereden bakıyormuş gibi ona bakan Yuria'ya döndü.

Çocuk sessizce sordu, "Beni terk mi edeceksin?"

Ondan gelen saf bir soruydu. Yuria onu terk etse bile hiçbir şey yapamazdı. Terk edilmek istemiyordu, ama aynı zamanda onu atmaya hazır birine tutunmak da istemiyordu.

Ona iyi niyet gösteren ve ona eşlik etmesini isteyen ilk kişi olmasına rağmen, çocuk Yuria'yı tam olarak kabul etmemişti. Yuria'yı saf merak ve ilgiden takip etti, sadece onu takip etmenin iyi olacağını düşündü.

Çocuğun sorusu Yuria'ya geçmişini hatırlattı ve melankolik bir duygunun ortaya çıkmasına neden oldu. O da böyleydi, hiçbir duygu gösteremiyordu, sadece dayanabiliyordu. Bunu, ailesine söylerse, onu terk edeceklerinden korkuyordu.

Yuria iyiymiş gibi davrandı, ailesine sorunlarını yükleyemeyeceğini ve yalnız halletmesi gerektiğini düşünüyordu. Büyüdükçe bu sözleri sürekli çiğnedi ve yuttu, bir yetişkin olarak bile aynıydı. Terk edilme korkusuyla tek kelime edemeyen çocuk, korkularını gizleyerek sessizce oturmayı öğrenmiş bir yetişkin oldu.

Bununla birlikte, kapağı daha sıkı bükmek, sadece içinde şişmiş, kemiren ve içten aşınan duyguların birikmesini arttırdı.

"Hayır, seni asla terketmem. Sadece senin için endişelendim."

Bu dürtüsel kararı yönlendiren bencilliğinin ortasında çocuğa acıma ve merhamet vardı, ne olursa olsun çocuğu atmaya niyeti yoktu. Çocuğun ellerini sıkıca kavradığında bunu doğruladı.

Çocuğun eski hayatında olduğu gibi yaralanmasına izin veremezdi.

Yuria'nın sözleriyle, çocuk başını eğdi.

"İstersen beni atabilirsin. Sadece bir yük olacak bir şeye tutunmanıza gerek yok, bir çocuğun bir yük olması ve sonunda terk edilmesi doğaldır."

Dahası, Yuria'nın endişelerini anlayamadı. Daha önce onun için endişelenecek kimsesi olmayan çocuk, Yuria'nın neden onun için endişelendiğini ya da endişelenmesinin nedenini bilmiyordu.

Yine de, Yuria'nın sözleri kalbinin hızlı çarpmasını sağladı, gıdıklanma hissine tepki olarak küçük elini kıpırdattı.

"Eğer senin için sorun olmazsa, seni taşıyabilmem için sana sarılabilir miyim?"
Yuria, çocuğun kendi başına mücadele ederken bile yardım isteyemeyeceğini bildiği için sordu.
Bu küçük ayakların taşlarla ve ağaç kökleriyle kaplı bir ormanda yürümeye devam etmesine izin vermek kabul edilemezdi.

O çocuk, o küçük bedeniyle yürümeye çalıştığını görmenin ne kadar acınası olduğunu biliyor mu?

Korkunç ormanda tek başına yürüyen çocuğun halini görmek, buna sessizce nasıl katlandığını, dünyada yalnız başına terk edildiğini hatırlattı.

"Sarılmak mı?" Çocuk başını eğdi, Ona baktığında şeffaf gözlerinde sadece Yuria vardı.

"Evet, senin için sorun olmadığı sürece."

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin