Fren Yuria'yı anlayamadı, tüm duyguları ve tutumları yabancıydı.
Bunu neden yapıyordu? Ona neden bu kadar iyi davrandı?
Her şey ona yabancı ve yeniydi. Yuria ona yaklaşan ve yanında duran ilk kişiydi ve her zaman yalnız olan ona sıcak yiyecekler ve uygun kıyafetler verdi. Soğuk olabileceğinden endişe ederek etrafına bir battaniye saran ve onu yumuşak bir yatağa yatıran ilk kişi oydu. Dahası, ona her zaman sıcak sözler söyledi. Fren daha önce hiç sevimli bir bakış almamıştı; ilk kez böyle sevgi dolu bir bakış hissetti ve sevecen bir dokunuş aldı. Yuria ile tanıştı ve dünyada böyle şeylerin var olduğunu öğrendi.
Ona uygun bir isim verdi. Şimdi ona canavar olmadığını bile söyledi. Fren için, Yuria zaten ona çok şey veriyordu, hala onun için incindiğini hissediyordu. Yabancı ve garip olmasına rağmen, Fren'in soğuk kalbini ısıttı, daha önce hiç hissetmediği duygular göğsünü doldurdu ve ona renkli bir dünya yaşattı.
Burnunu gıdıkladı ve tüm vücudu eriyormuş gibi hissettirdi. Sanki bu sıcak duygudan kahkaha atmak üzereydi.
Fren Yuria'ya ulaştı. Ona zarar vermeyen kişiye, onun yüzünden incinmesini istemedi. Ağladığını görmek istemedi.
"Ağlama Yuri.”
Fren, yanaklarından aşağı yuvarlanan tek bir gözyaşı bile olmamasına rağmen Yuria'nın buruşuk yüzünü sildi. Eğrelti otuna benzeyen eli, sanki bir kristalmiş gibi hafifçe yanağını okşadı ve tek bir dokunuşla kırılacaktı. Yanakları kuru olmasına rağmen, Fren yanaklarını silerken parmaklarının ıslak olduğunu hissetti.
"... Ağlamıyorum.”
"Fren, için sorun yok. Yani Yuri de iyi olmalı." Yuria'nın iyi olmasını diledi.
Sadece ona değer verdiği en çok incindiği açık olmasına rağmen Yuria, Fren'in onu teselli etme girişimine üzülerek gülümsedi.
O çok tatlı ve çok tatlı. İnsanlar neden Fren'i bu kadar çok incitiyor? Neden insanlar Fren yapmak için bu kadar soğuk olmak zorunda?
Fren'in romandaki hayatını hatırlarken yüzü çarpıtılmıştı.
"Fren Yuri'yi incitti mi?" Fren takip etti. 'İncindikten' sonra hiçbir kelime yoktu, ama Yuria 'tekrar' kelimesinin hafifçe mırıldandığını duyuyor gibiydi.
"Hayır, yapmadın. Fren'e sahip olduğum için mutluyum ve sanırım Fren'le tanıştığım için şanslıyım." Yuria, Fren'in başını hafifçe okşayarak dedi.
“.... ben de." Dedi Fren alçak sesle.
Mutluluğun ne olduğunu bilmiyordu. Bunu hiç hissetmemişti çünkü defalarca incindiği bir hayata alışmıştı ve hayatın böyle olmasının normal olduğunu düşünüyordu. Ancak, şimdi hissettiği bu kabarık duygulara ‘mutluluk’ denilseydi, o zaman şimdi bu ‘mutluluğun’ ne anlama geldiğini anlayabilirdi. Yuria ile tanıştığında keşfettiği duygu buydu.
"Teşekkürler, Fren. Benimle geldiğin için." Bu bir tesadüftü, ama Yuria öyle düşünmüyordu. Fren'le tanışmak kader gibiydi.
Fren sessizce yüzünü Yuria'nın kollarına gömdü, kollarında güvende, sanki etrafında minik tüyler çırpınıyormuş gibi bir gıdıklanma hissi duydu gittikçe daha çok hoşlandı, çünkü onunla ne yapacağını bilmiyordu.
Yani ... eğer o da ona sarılsaydı, o da aynı şekilde hissetmez miydi?
İkisi birbirlerine sarıldılar, sessizce birbirlerinin kalp atışlarını dinlediler, sürekli çarpma birbirlerine rahatlık getirdi."Şimdi eve gidelim.”
İhtiyaç duydukları her şeyi zaten satın aldılar, bu yüzden artık pazarda kalmaya gerek yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasíaYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...