2. bölüm

845 55 0
                                    

Çocuk Yuria'nın sözlerine cevap vermedi, ama cevap vermesi için acele etmedi.

Çocuğu yalnız bırakmaya dayanamadı, bu yüzden konuyu açtı. Ancak, ilk defa zar zor tanıdığınız ve tanıştığınız birinin elini tutamazsınız.

Sonunda çocuğun yükü olacak. Ayrıca düşünmek ve kararından emin olmak için biraz zamana ihtiyacı var.

Yuria beklemeye istekliydi.

Çocuğa onunla gitmesini istediğinde, sorusu bu kararı verene kadar şefkat içeriyordu, ama onun içinde derin bir şey de var.

Yaşamanın gerçek anlamını hissetmeyen bir hayat. Aşırı yalnızlık ve yoksunluğun ortasında sallanan bir saz gibi çok zayıf yaşıyordu.

Kendisini sevmekten ziyade hayatını başkaları için yaşamaya alışkın olan Yuria'ydı. Sonra yardımına ihtiyacı olan bir çocukla tanıştı.

O çocukla hayatın anlamını bulabileceğini umuyordu.

Eğer bu çocukla birlikte olsaydı, bu aşırı yalnızlıktan ve boşluktan kurtulması mümkün olabilirdi. Eğer bu çocuğun yanında olsaydı, hayatını onunki gibi yaşayan bir çocuk olsaydı, çocukluğunun travmasından kaçması, çocuğa farklı bir hayat vermesi mümkün olabilirdi. Ellerini uzatacak birine ihtiyacı olan Yuria için, sonunda istediği yardımı alamayan ve eksik büyüyen Yuria için, umut alan ve daha iyi bir hayat yaşayan bir çocuğu görme umudunun olması mümkün olabilir.

Eylemleri ve seçimleri bu beklenti ve düşüncelerle ilgiliydi. Bu dünyada yaşamak özellikle zordu.

Hayatının 20 yılını Kore'de yaşadıktan sonra aniden burada uyandı ve yarım yıl geçmesine rağmen, bu dünyaya tam olarak uyum sağlamak ve burada yaşayan insanlarla iyi geçinmek için yeterli değildi.

Burada, Yuria her zaman yabancılaşmış hissetti ve farklı bir insanmış gibi davrandı. Tanıdık köylülerle bile, sadece hafif selamlaştılar, ama ne olursa olsun yabancıydılar.

Onun için, eğer buraya çocukla yerleşirse, o zaman belki de bu yere bağlı hissederdi.

Uzun zaman geçmişti, ama çocuk cevap vermedi ve hareketsiz kaldı.

Yuria zaman geçtikçe soğukta titredi. Buradaki soğuk, Kore'deki kış mevsimi ile kıyaslanamazdı. Burada zaten yarım yıl yaşamış olmasına rağmen, zaten soğuğa alıştığını düşünüyordu, ama yine de başa çıkması çok fazla ve çok zordu. Yüzü, elleri ve ayakları farkına varmadan donup maviye döndü.

Çocuk sessizce ona baktı. İfadesiz yüzünde kısa bir anda gözlerinde bir duygu parladı.

Soğukta titremesine rağmen neden onunla birlikte olduğunu soran bir yüzü vardı ve diğer insanlardan farklı olabileceğine dair beklentileri yükseliyor gibiydi, ama aynı zamanda bir anda ortadan kayboldu.

Derinden yaralanan bir çocuk için, içindeki yabancı duyguları kabul etmek hala zordu.

Yuria başını çevirdiğinde ona baktı.

Nispeten sıkı bir pakette, çocuk hala soğuk görünüyordu. O hızla hastalanırdı. Bir sebepten dolayı ondan daha iyi görünüyordu, ama yine de her an çökecekmiş gibi kritik bir durumdaydı.

Çok fazla endişeli olduğunu. Burada kalmasına izin veremezdi ama çocuk gitmek istemiyor gibi görünüyor. Buna karşılık, Yuria soğukta çocukla birlikte kaldı.

Gün batmıştı ve yeni bir gün doğmuştu.

Yuria'nın yüzünde artık yapamayacağına dair kararlı bir ifadesi var (soğuktan dolayı) ve kısa bir süre sonra ayağa kalktı.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin