Adamları böylesine feci bir duruma sokan Fren'di, enerjisini onlarla başa çıkmak için kullanmıştı. Amacı Yuria'yı korumaktı, onunla geçirdiği zaman kısa olmasına rağmen, eylemleri Fren'in kalbini açması için yeterliydi, henüz tam olarak açılmamış olmasına rağmen, gülümseyen Yuria'nın hastalanmasını veya incinmesini engellemek istedi. Yuria'ya kimsenin zarar vermesine izin vermedi.
Yuria onun ışığıydı, onsuz tekrar karanlığa düşecekti.
Fren, Yuria'nın ona kaçmasını söylediğinde aslında onu atmak için bir bahane olup olmadığını merak etti. Niyeti ne olursa olsun, ondan ayrılacak ve yalnız bırakılacaktı.
Yuria titremesini gizleyemedi, yumruklarını o kadar sıkı sıktı ki mafsalları beyaza döndü, ifadesi düşüncelerine ihanet etti. Fren bu ifadeyi biliyordu, daha önce onu görmezden gelen ve ona zayıf bir çocuk gibi davrananların yüzlerinde görmüş, enerjisi karşısında korkmaya başlamıştı. Erkeklerin tehditlerinin ortasında bile, Yuria kesinlikle dehşete düşmesine rağmen onu korumaya çalıştı. Böyle bir insanın onu terk etmesi imkansızdı; sadece o adamlar yüzünden elini bıraktı.
O zaman o adamlardan kurtulmak içindi yoksa, beni bırakmazdı
Bu düşünceyle Fren, Yuria'dan sakladığı enerjiyi serbest bıraktı. Vücudu ve gözleri zifiri karardı, göz bebekleri süsenlerinden tamamen ayırt edilemezdi. Vücudundan karanlık, ürpertici bir enerji çıktı ve insanları sardı, onların hayatlarını aldı.Artık birlikte olabiliriz.
Fren belli belirsiz düşündü.
Fren, Yuria için hissettiği bu duygunun tam olarak ne olduğunu hala anlamadı. İlk başta, sadece onun kötü bir insan olmadığını biliyordu, bu da onun iyi bir insan olabileceği ihtimaline dönüştü ve sonunda onun iyi bir insan olduğu sonucuna vardı. Onunla geçirdiği zaman hem heyecan verici hem de eğlenceliydi. Onunla tanıştı ve yeni bir dünya yaşadı, bu yüzden onunla kalmak istedi. Onun yanındaysa bu şekilde hissetmeye devam edebileceğini ve sonunda daha önce bilmediği bir hayatı hissedebileceğini, fark edebileceğini, öğrenebileceğini ve yaşayabileceğini düşündü.
Onu çevreleyen bu yumuşak, gıdıklama ve hoş hissi kaçırmak istemedi. Onu dürtüsel olarak kendi isteğiyle takip etti, çünkü farklı görünüyordu, ama onun hakkında neyin farklı olduğunu bilmiyordu - küçüktü ama kesinlikle onun hakkında özel bir şey vardı. Böylece, onu terk edip etmemesi umurunda olmayacağını varsaydı - terk edilmeye zaten aşinaydı, ama şimdi farklıydı. Onun tarafından terk edilmek istemedi, sadece elini tutmak istedi. Ona yaklaştı ve başka kimse yapmadığını yaptı elini tuttu, sıcaklık ve rahatlık hissi asla unutamayacağı bir şeydi. O andan itibaren asla yalnız değildi. Yuria olmazsa tekrar yalnız hissedeceğini fark etti ve bundan nefret etti.
Yani... seni bırakmayacağım - seni kaybetmeyeceğim.
Güçlü duygular içeren kör ve basit bir ifadeydi.
Seni kaybetmek istemiyorum ve kaybetmeyeceğim çünkü içimde gömülü olan bu derin ve karmaşık duyguların anlamını tam olarak kavrayamadım.
Başını kaldırdı, bir adamın hala hayatta olduğunu fark etti ve kıvrandı.
Hayır, eğer hala hayattaysa Yuria korkar.
Yuria korkar ve onu tekrar bırakmaya çalışırdı. Fren Yuria'nın kollarından kaçtı ve yavaşça adamlara doğru yürüdü.
Fren'in ne yapacağından habersiz olan Yuria, acilen refahı için endişelendiğini söyledi, "Fren!"
Fren Yuria'ya baktı ve başını salladı, yani iyiydi. Sonra mücadele eden adamın kalbini doğrudan çekip çıkardı, kalbini ezerken tereddüt etmedi, parmaklarından kan fışkırdı, yüzünü kırmızıya boyadı. Hepsinin öldüğünü doğruladıktan sonra arkasını dönüp Yuria'ya yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantastikYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...