Bir yalan uydurabilirdi. Yuria'nın şüphelerinden kaçınmak için bir bahane bulmak zor olmazdı ama iblis Cain için yalan söylemek kolay değildi. Bu durumda, güçlerini kullanarak Yuria'nın hafızasını manipüle edebilirdi.
Ancak, Cain bunu yapmak istemedi. O bozulmamış saflıkta bir varlıktı. Böyle bir insana yapay şeyler dayatmak istemiyordu. İstediği şey Yuria'nın dürüst ve samimi kalbiydi, uydurma duygular değil.
Bu nedenle, uysalca gerçeği söyledi. En azından, şeytan kanına sahip olmasına rağmen Fren'e bu kadar şefkatli davranırsa, onu kendinden uzaklaştırmayacağını umuyordu.
Tabii ki, Fren'in biyolojik babası olduğunu açıklamak... Yuria'nın kalbini kazanmak için yaptığı bir hareketti. Fren'in biyolojik babası olduğunu açıklarsa, Fren'e olan sevgisinin biraz da olsa kendisine yönelip yönelmeyeceğini merak ediyordu.
Yine de Kabil'in Fren'in biyolojik babası olduğunu açıklaması pek de iyi bir etki yaratmadı."Bu ne..."
Yuria'nın gözleri çılgınca titredi.
Şu anda ne duyduğunu anlayamıyordu. Onun bir iblis olduğu gerçeği şaşırtıcıydı ama bunu aşmayı başardı.
İblis olduğu için yardımcı olabilirdi ve ona ya da Fren'e zarar vermediği sürece çok da önemli değildi. Eğer güçlerini diğer insanların önünde kullanmazsa, iblis olduğunun anlaşılmasına imkan yoktu ve eğer şimdiye kadar insanlar aleminde güvenli bir şekilde yaşadıysa, gelecekte de bunu yapabilirdi.
Ama o Fren'in biyolojik babasıydı.
Orijinal hikâyede bundan hiç bahsedilmemişti ve daha önce de hiç ortaya çıkmamıştı, yani belli ki öldüğünü düşünecekti.
Aksi takdirde, diye düşündü, orijinal hikâyede Fren böyle şeyler yaşadığında cahil numarası yapmazdı. Üstelik orijinal hikâyede Fren'in nasıl bir sonla karşılaştığını çok iyi bildiği için.
Öte yandan, Yuria'nın ifadesi düşündüğü kadar iyi olmadığında Kabil irkildi. Bı anda söylediği için olabilir miydi...?
"Eğer değilse, değerli Fren'ine bir şey yapmaya çalışacağımı düşündüğü için olabilir mi?
Bu düşünceyle ağzını tekrar açtı.
"Tabii ki, onun benim oğlum olması hiçbir şeyi değiştirmeyecek. O çocuk seni seçti ve o çocuğun annesi sensin. Çünkü iblisler için ailenin enerjisini miras almaktan başka bir şey ifade etmiyor zaten."
Onun bu sözleri üzerine Yuria neredeyse patlayacaktı.
Sırf Fren'in biyolojik babası ortaya çıktı diye onu göndermeye hiç niyeti yoktu ama böyle birine daha fazla da güvenemezdi.
Nasıl bu kadar dikkatsiz olabilirdi?
Kabil'in sözlerini duyduğunda o kadar kayıtsız görünüyordu ki, onun gerçekten Fren'in biyolojik babası olup olmadığını merak etti. Bir iblis olduğu için bunun kaçınılmaz olduğu söylense bile Yuria bunu kabul edemezdi.
Dahası... Sonuç olarak, Fren zor bir hayat sürmek zorunda kaldı. Neyse ki, onunla tanıştı ve orijinalinden farklı bir yolda yürümeyi başardı, ancak bu Fren'in şimdiye kadar yaşadıklarının ortadan kalktığı anlamına gelmiyordu.
Fren'in yaşını tam olarak bilmese de onun çok küçük bir çocuk olduğunu biliyordu. Doğru düzgün bir vasisi olmayan bir çocuk için dünyada yaşamak ne kadar zordu? Fren'in şu ana kadar karşısında takındığı ifadeye bakarak bunu bilemezdi.
Sonuçta Fren'i bu hale getiren, ona bunları yaşatan şey, onu dünyada yalnız bırakan biyolojik anne ve babasıydı.
Bir öfke patlamasıyla Yuria farkında olmadan Kabil'e yumruk attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...