Bu arada, Kabil yoğun bir şekilde etrafta dolaşıyordu. Çünkü güzel kadını için yapması gereken bir iş vardı. Yuria ve Fren'in kasabaya gittikten sonra tartıştıkları adamın konağına doğru yola çıktı.
Varlığını gizlemiş ve onun yanından ayrılmıştı ama yine de Kabil Yuria'nın her hareketini izliyordu. Çünkü kendisi orada yokken Yuria'nın başına bir şey gelmesinden endişe ediyordu. Bu sayede Cain, Yuria'nın yanında olmasa da onun durumundan haberdardı. Yuria tehlikedeyken bile ortaya çıkmadı, onun kendisini aramasını bekledi.
Yuria'ya haddini bilmeden göz dikmeye cüret eden bu adamdan kurtulmak istiyordu ama Yuria onu aramadığına göre, kendini pervasızca açığa vuramazdı.
Henüz yeni doğmuş olsa da, Fren Yuria'yı onun gibi bir piçten koruyabilirdi. Ama hâlâ genç ve beceriksizdi. Fren'in durumunu bilen Yuria kendini kapana kısılmış hissetmiş olmalı.
Birinin ani müdahalesiyle Yuria ve Fren'in konumu değişti ve tehlikeden kurtuldular ama Kabil bunu böyle bitirmek istemiyordu. Pislik herif, yerini bilmeden güzel kadınına göz dikmişti ve bunun bedelini ödemek zorundaydı.
İblis sessizce adamın önünde belirdi. Adam Kabil'in karanlıkta aniden ortaya çıkmasına şaşırdı ve bağırmaya çalıştı ama sanki engellenmiş gibi hiçbir ses çıkmadı.
"O halde, sana ne yapmalıyım?"
Yuria'nın figürüyle dolu olan gözlerini koparmalı mıyım?Ya da o işe yaramaz kafayı vücudundan ayırmalı mıyım?
Bunun yerine, bir canavar gibi dört ayak üzerinde bile sürünemesin diye uzuvlarını mı kırmalıyım?
Kabil'in, yerini bilmeyen birine neden ortaya çıktığını ya da neyi yanlış yaptığını nazikçe açıklamaya hiç niyeti yoktu. Adama sessizce geleceği hakkında bilgi verdi. Kabil'in karanlığın içinden gelen sesi hırıltılı ve öldürücüydü. Böyle bir ses duyan adam içgüdüsel olarak ilkel bir korku hissetti.Kabil ona baktığında, vücudu bir canavarın karşısındaki otçul bir hayvan gibi titredi. İblis'ten doğal olarak akan enerji adamın bedenini sardı.
"Cevap vermek zorunda değilsin."
Çünkü karar benim.
Mümkünse Yuria'nın seçeneği olmak istiyordu ama onun kaldırımdaki bir kum tanesinden daha küçük bir insana tatlı bir merhamet duyup duymayacağını bilmiyordu.
Evet, bunun için endişelenmek bile zaman ayırmaya değmezdi. Tüm zamanı Yuria'ya akmak zorundaydı.
Öyleyse hepsini yapalım.
Ama kafayı bırakmak daha iyi olurdu. Onu acısız bir şekilde öldürmek çok yazık olurdu. Cain'in tek bir el hareketiyle adamın gözlerinden kan aktı. Aynı anda, düz bir sesle, adamın uzuvları deforme bir şekilde büküldü. Bununla birlikte, Cain kendisiyle ilgili tüm izleri sildi. Adam onu hatırlamayacaktı.
Kısa süre sonra Kabil geldiği gibi sessizce ortadan kayboldu.
* * *
Fren'in uyanışı sona erdiğinde, Cain yapacak işleri olduğunu söyleyerek ayrıldı ve Yuria eve dönebildi. Ancak, belki de uyanıştan sonra, evin bir kısmı yıkılmıştı. Dış cephe çökmüş ve içerisi açığa çıkmıştı. Yine de Yuria, evin tamamen yıkılmamış olması ve işini yapamayacak kadar zarar görmemiş olmasıyla rahatlamaya karar verdi.Fren iyi olduğu sürece, ev harap olsa bile sorun değildi. Ev yeniden inşa edilebilirdi ama Fren edilemezdi. Yuria temkinli bir şekilde yatakta yatan çocuğa yaklaştı. Uyurken yüzü rahattı, hiçbir şey olmamış gibi nefes alıp veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...