ön izleme

2.2K 59 0
                                    

Köyün biraz uzağında küçük bir ev.

Birisi yerini bilmediği sürece onu bu kadar uzak bir yerde bulmak zordu.

Yine de evin bir ziyaretçisi vardı. Simsiyah saçları ve gece gökyüzünü taklit ediyormuş gibi görünen koyu renk gözleri olan yakışıklı bir adamdı. Özellikle inci beyazı teni tamamen siyah gözleri ve saçlarıyla pek uyumlu değildi.

Adam kibarca kapıyı çaldı. Kapı açıldı ve küçük bir çocuk göründü.

Çocuk  oldukça küçük görünüyordu.

Adam ve çocuk birbirlerine baktılar. İkisi de hiçbir şey söylemeden kaşlarını çattı.

“Tüccarların girmesi yasaktır.”

Bu çocuğun sesi inanılmaz derecede buz gibiydi.

"Yani babana karşı soğuksun."

Adamın sesi o kadar etkileyiciydi ki bir kez duyunca bir daha asla unutamayacaksınız. Alçak ve boğuk sesi, insanları kendine çekiyor gibiydi.

"Bu sözleri, bir oğlu olduğunu bile bilmeyen bir adamdan geldiğini duymak saçmalık"

"Keşke şimdiye kadar bilseydim, karım nerede?”
Çocuk saldırıya geçti. Adam ona acınası bir ifade ile baktı.

Görünüşü dört yaşında bir çocuğa benzese de aslında göründüğünden küçüktü. Şeytanın çocukları normal insanlardan farklı bir oranda büyür.

Çocuk tanıştıklarında iki yaşındaydı ve şimdi dört yaşındaki bir çocuğa benziyor.

Böyle bir çocuk, adam için küçük bir diken bile olamaz.

“Yuria, o nerede?”

Yine de adamın  oğlu olduğu için onun küçük şikayetlerini dinlemenin sorun olmayacağını düşündü. "O benim annem. Düzgün konuş onun hakkında, Sırf benim babam olman onu senin karın yapmaz." Çocuğun ifadesi sanki adamın annesine karısı demeye cüret ettiği için çok kızmış gibi kanlıydı.

"Ben senin babanım, o da senin annen. Yani o benim karım."
Bu çocuğun sızlanmasını yalnızca bir kez dinlemeyi amaçladı ve bu fazlasıyla yeterliydi.

Yuria  olsa bile, bu merhamet seviyesi muazzamdı. Diye aklından geçirdi.

Çocuk ne kadar inkar etmeye çalışsa da, sonunda karısı ve arkadaşı olacak kişi Yuria'ydı.

Yuria'nın izni onun için gerekli olmasına rağmen, çocuğun iradesi çok önemli değildi.

“Dünyanın en tatlı, en güzel annesiyle iyi geçineceğini düşünüyor musun? Tükürdüğüm sakızdan daha siyah görünüyorsun."

Babasına yöneltilen sözler bile duyulacak en keskin ve acımasız sözlerdi.

"Melez olduğun için mi? Gözlerinde problem var.”

Görünüşü ve yetenekleriyle iblisler arasında ünlü bir adam bu gülünç yoruma güldü.

"Ayakların hala yere sağlam basarken, benim kırıp iki elinin üzerinde yürümeni sağlamamı istemiyorsan şimdi kaybolabilirsin. Sokaklara bakarsan, senin gibi birçok köpek var”

Bu çocuğun bakış açısına göre, adam bir köpekten farklı değildi. Birisi onlara baktığında kuyruklarını o kadar çok sallarlar ki, karşısındaki kişi gerçek niyetlerini bilmeden bir köpeğe karşı nazik olabilir.

Çocuk, babası olmasına rağmen bu kişiye karşı sevgi hissetmedi.

Doğduğu andan itibaren terk edilmiş bir çocuktu. Kimsenin yardımı olmadan yalnız yaşıyordu. Ölmeden hemen önce, sonunda ona sevgi ilgi verecek olan Yuria ile tanıştı ve bu yüzden Çocuğun sahip olduğu tek aile, onu sevgiyle büyüten annesiydi. Daha önce hiç görmediği bir adama aynı şeyi hissetmezdi.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin