Yuria'nın yaptığı yemekleri eleştirmeye cüret etmek çok kaba bir davranış olurdu, ama dürüst olmak gerekirse Yuria'nın yemekleri zehirden beterdi. Cain'in iblis şatosunda sadece en iyi yemekleri yedikten sonra seçici bir yiyici olmasından kaynaklansa bile Yuria'nın yemekleri en hafif tabirle çok eşsizdi. Her ihtimale karşı yemeğin tadına tekrar bakan Cain, beğenmemesinin bir yanılsama olmadığını teyit edebildi.
O zaman burada garip olan kim?
"Yeme o zman. Yemekten şikâyet edersen azarlanman gerekir," diye azarladı Fren, sanki Kabil'in Yuria'nın tuhaf yemeklerinden şikâyet etmesine dayanamıyormuş gibi vahşi bir ifadeyle. Fren'e göre yemek kesinlikle çok lezzetliydi, çünkü ilk kez bu kadar sıcak ve doyurucu bir yemek yiyordu. Tadı ne olursa olsun Yuria'nın yemeği sokağa düşen ya da daha önce yediği bozulmuş yemeklerden bin kat daha iyiydi.
". . ."
Kendisinden çok daha küçük bir çocuk tarafından yemekten şikayet eden mızmız bir çocuk muamelesi gören Cain, yüzüne şaşkın bir ifade yerleştirdi.
"Eğer damak tadınıza uymuyorsa, Kabil Bey'in kendisini yemeye zorlamasına gerek yok."
"...Asla olmaz. Sayenizde yeni tatlar keşfedebildim. Teşekkür ederim." Tatsız ama Yuria'nın yemeğini reddetmek istemeyen Cain bunu kararlılıkla söyledi. Bir süreliğine damak tadından vazgeçmesi gerekiyordu.
"Hayır. Sana başka bir yemek getireceğim." Nereden bakılırsa bakılsın, Cain'in ifadesi iyi görünmüyordu, bu nedenle Yuria başka bir şey teklif etti.
"Hayır. O zaman annem yorgun olacak. Annemi gereksiz yoran adam kötüdür." Fren bebek sesiyle bunları söylerken, Kabil'e kaşlarını çatarak 'seni kötü adam' der gibi baktı."O veledin dediği gibi, seni benim için bu kadar zahmete sokamam. İlk kez tadıyorum, bu yüzden sadece lezzetine hayran kaldım." Kabil dürüstçe konuştu, çünkü Yuria'nın yaptığı yemeğe benzer bir lezzeti muhtemelen gelecekte hiçbir zaman deneyimleyemeyeceği doğruydu.
"...Öyle mi?" Yuria sorgulayan bakışlarla Cain'e baktı. Kabil kendini kanıtlamak için, savaş meydanında kendini kaçınılmaz bir ölüme atan bir şövalye gibi kararlı bir yüz ifadesiyle kendi porsiyonunu boşalttı. Yedikçe yeni, eşsiz tadı daha fazla hissetti; tarif edilmesi inanılmaz derecede zor olan sansasyonel bir kalite, yine de Cain tek bir ifade göstermedi ve tüm süreç boyunca taş yüzlü kaldı.
Yemekten sonra Yuria, Fren ve Cain gelecekteki yaşamları hakkında konuşmaya karar verdiler. Bir süre birlikte kalacaklarına göre, herhangi bir çatışma kaynağını azaltmak için bazı basit kurallar belirlemek iyi olacaktı. Sonra Yuria önemli bir sorunla karşılaştı. Fren'le yaşarken hiç karşılaşmadığı bir sorun. Bu, üç kişinin nasıl uyuyacağıyla ilgiliydi. Yuria'nın sıkıntılı bakışlarının aksine, Cain'in sanki hiç önemli değilmiş gibi kayıtsız bir ifadesi vardı.
"Çok basit."
"Öyle mi?"
"O velede yerde uyumasını söyle yeter."
Cain'in sözleri üzerine Yuria'nın ifadesi sertleşti. Sadece bir çocuğa yatak vermeyi reddetmekle kalmamış, aynı zamanda büyümekte olan bir çocuğun yerde uyumasını önermişti. Yumuşak bir şilte serilse bile, bir yatak kadar rahat olmazdı. Üstelik hala soğuk bir kış mevsimiydi. Sobayı yaksa bile yerden gelen soğuk havayı tamamen engelleyemezdi.
"Bu asla olamaz," diye kesin bir dille reddetti Yuria.
"Neden?"
"Küçücük çocuğun yerde uyumasına izin veremem. Orada kendim uyumayı tercih ederim."
Yuria'nın sözleri üzerine Fren hemen başını salladı. "Olmaz. Annem rahatsız olur. Sen, öksürür, hasta olursun." Fren Kabil'e bakarak, "Hadi, yerde yatacağını söyle," diye ısrar etti. Öncelikle, davetsiz misafir Kabil'di, bu yüzden yerde yatması gereken tek kişi oydu, yatak sadece kendisi ve Yuria içindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...