Yuria'nın yüzü çocuğun sözleriyle karardı, neye atıfta bulunduğunu ve ne düşündüğünü biliyordu.
Temizlenmek normaldi, sonra tekrar kirlenirsin, bu döngü sürekli tekrarlanır. Çocuk sadece derisi kirli olduğu için varlığının da kirli olduğunu düşündü. Belki de daha önce hiç yıkanmamış olmasından dolayıydı, bu yüzden 'yıkama' kavramının kendisinden habersizdi. Bu nedenle, mevcut durum daha önce hiç banyo yapmayan çocuk için şok edici olacaktır.
Yuria, çocuğa onu rahatlatması için ne söyleyebileceği konusunda hiçbir şey bilmiyordu. Böylesine küçük bir çocuk, bu garip yeni şeyi yapmanın normal olduğunu yüzlerce kez açıklasa bile anlayamazdı.
Bu yüzden Yuria, çocuğun asla onun suçu olmadığını anlaması için hangi kelimeleri kullanacağını dikkatlice tartıştı. "Tatlım, kirli değilsin."
"... Daha önce temizdi, ama şimdi değil." Çocuk Yuria'nın sözlerini kolayca kabul etmedi, yine de suyun onun yüzünden renk değiştirdiğine ikna oldu.
Bir çocuğun kirlenip yıkanması normaldi. Bu sefer farklı değildi, normalde umursamadan geçecek bir şeydi, ama çocuk bunu yapamıyordu.
Belki de önündeki kadın yüzünden başka bir şeyin kirlenmesinin önemi yoktu; ancak Yuria'yı kirletmeyeceğini umuyordu. Ona olan sevgisinin yanı sıra, Yuria güzel, parlak bir insandı ve böyle bir insanın kirli ve kötü olmasını istemiyordu.
Yuria bir an düşündü ve dedi ki, "Su ... kirli değil, ama dünya öyle." Anlayamayan çocuk başını eğdi. Yine de Yuria şöyle devam etti: "Vücudunuza gömülen dünyanın izleri bu şekilde suda yıkanır."
Yine de çocuk Yuria'nın sözlerini anlayamadı. "Dünyada o kadar garip ve şaşırtıcı şeyler vardı ki, onları birleştirdiğinizde, bu şekilde kirlenecek."
Çocuk başını salladı.
Dünyada çok şaşırtıcı ve garip şeyler olduğu anlaşılabilirdi. Sadece kısa bir süre önce, çocuğun gözlerine yansıdılar. Ancak, neden şimdi suda olduklarını ya da suyun neden bu kadar değiştiğini anlayamadı.
"Herkes böyledir. Cildinizde kalan dünyanın izlerine bakarsak, bu yaşadığımızın kanıtıdır."
Toza ve kire sarılmıştı - zor bir hayat yaşadığının kanıtı. Bu nedenle Yuria'nın gözünde, kir sadece dünyanın geride bıraktığı izlerdi. Yalnız yaşayan bir çocuk olarak, dünyanın izleri vücuduna kazınmıştı, ancak şimdi suya eriyordu, ama bunun sadece kir olduğunu nasıl söyleyebilir?
Bu onun şiddetle yaşadığının kanıtıydı.
"...." Çocuk sessizdi, Yuria'nın konuşmasını bekliyordu.
"Dünya cildimizde izler bıraktı, yıkandıktan sonra böyle oluyor."
"neden?" Çocuk dikkatle Yuria'ya baktı.
"Hala yaşayacak çok hayatımız kaldı ve dünyanın tüm izlerini taşımak çok ağır, bu yüzden onları böyle temizlemeye çalışıyoruz. Sonra vücudumuzdaki izler suda eriyecek ve yaşamaya devam edeceğiz."
Yuria, konuştuğu sırada çocuğun sözlerini doğru anlayamayacağını biliyordu. Yine de, bu şekilde ifade etti çünkü çocuğun yaşadığı için asla suçlu olmayacağını bilmesini istedi ve sadece bedeni kirli olduğu için * olduğuna inanmamalıydı. Şimdi anlamak zorunda değil, ama zamanla anlayacağından emin.( * Bedeniniz kirli olduğu için ruhunuzun / kişiliğinizin de kirli olduğunu, içten dışa kirli olduğunuzu ima etmek. )
"... Öyleyse, ben kirli değilim?"
Yuria sözlerini duyarken zorlukla nefes alabiliyordu, emin olmasa da anlamını anlamaya başlamış gibiydi. Buna karşılık, Yuria'ya çocuğun yıkıcı bir zihniyete sahip olmadığına dair güvence verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...