12. bölüm

590 43 0
                                    

Fren'in Yuria'nın kayıp eşyalarını bulma başarısı göründüğü kadar kolay değildi. Dört yaşındaki bir çocuğun görünüşüne sahip olmasına rağmen, iki yıldan daha kısa bir süre önce doğdu. Şeytanın kalıtsal kanı nedeniyle çok hızlı büyüyordu, bu nedenle fiziksel yetenekleri de insanlarınkinden üstündü. Görünüşünden bağımsız olarak, Fren hala uygun bir öğretiden yoksun bir çocuktu, bu yüzden miras aldığı kan sadece rakiplerini tehdit etmek, incitmek veya öldürmek için kullandı. Kayıp eşyaları bulmak zor olmasa da (sadece kanın kokusunu ve belirsiz enerji izlerini takip etmek zorunda kaldı), pratik olarak orman yolundan geçmek, herhangi bir ip olmadan bir uçuruma tırmanmak gibiydi. Daha önce hep Yuria ile birlikte yürüyordu, bu yüzden ilk kez yalnızdı, onunla birlikteyken yol zor hissetmiyordu, ama yalnız başına yürürken aniden inanılmaz derecede yorucu olduğunu anladı.

Fren'in küçük ayakları hiç ara vermeden yere düştü, ama saatler gibi görünse bile hedefine ulaşamadı. Sıradan bir yetişkin olsaydı, 30 dakika içinde orada olurdu; ancak, yaklaşık bir saat yürüdükten sonra bile, Fren hala aynı değişmeyen ağaçların arasından geçiyordu. Tekrar tekrar tökezledi, her seferinde düştü ve her seferinde ayağa kalktı. Ayakkabısına bir taş saplandı ve Fren'in ayağını her adımda daha da üzdü. Avuç içi karıncalandı, kırmızıya döndü ve yere çok fazla temas etmekten şişti. Dizleri de yaralanmıştı, düşüp dizlerini kayalara kazıdıktan sonra kesikten kan akmaya başlamıştı. Bariz mücadeleye rağmen, Fren bir kez bile kaşlarını çatmadı, sadece hiçbir şey olmamış gibi dururken başını salladı.
Küçük bir çocuğun tekrar tekrar düştüğünü ve engebeli bir orman yoluna çıktığını görmek acınacak bir şeydi.

Bu süre zarfında güneş battı ve ormanı kararttı. Güneş ışığı alan güzel bir yeşil manzara olan orman, masum bir avı yakalamak için ağzı açık bir canavarın çeneleri gibi oldu. Sert rüzgar ağaçların sallanmasına neden oldu; her an Fren'i kapacak gibi görünüyordu. Yine de, Fren karanlıktan ya da değişen atmosferden korkmuyordu - Fren karanlığa aşinaydı - Yuria ile tanışmadan önce, ışıksız karanlık ve kasvetli bir yerde yaşıyordu. Penceresiz ve sadece sağlam duvarlı, çok kasvetli ve soğuktu, bir hücre ya da kasvetli bir morg gibi. Bunun ortasında, Fren zamanını tek başına kıvrılarak geçirdi, tek bir ses çıkarmadı, sadece ara sıra acı veren inilti boşluğu doldurdu. Görebildiği anda ve hatırlayabildiği sürece bütün günlerini orada geçirdi.

O yerde yaşamanın ne kadar korkunç ve saçma olduğunu gerçekten anlamadı. Orada her zaman insanlar tarafından dövüldü, ve bir hayvandan daha kötü muamele gördü. Sürekli açlıktan ölüyordu ve nadir yemekler bile çöpten daha kötüydü.

Yıllar geçti ve Yuria ile tanıştı ve gözden kaçırdığı birçok şeyi öğrenmesi gerekti ... hiç yaşamadığı şeyleri. Aynı zamanda, dünyanın o kadar soğuk olmadığını, sadece karanlığın onu örttüğünü, sevdiği biriyle birlikte olmanın sıcaklığının olduğunu, asla değiştirilemeyecek rahat ve samimi bir his olduğunu keşfetti.

Birlikte yürürken anlayamayan Fren, Yuria'nın tek başına mücadele ederken ne kadar değerli olduğunu fark etti.
Bilmemeyi ve aynı kalmayı tercih ederdi. Keşke habersiz kalsaydı, Fren gitmesine izin verebilirdi ve ilk yıllarında böyle bir acı içinde olmanın doğal olduğuna inanıyordu, hiçbir şeyden şüphe etmiyordu ya da şikayet etmiyordu. Ancak, artık öyle değildi. Fren yalnız kalmak istemedi, birinin ona zarar vermesini istemedi. Ancak şimdi onlar yüzünden yaralandığını  fark etti.

Fren nihayet eşyaların kaybolduğu yere geldi. Kaybolmamış insanların cesetleri bozulmadan kaldı, ama Fren etkilenmedi. Görmeye alışkın olduğu bir şeydi, bu yüzden en ufak bir şok değildi; aksine, Yuria'nın anılarını geri getirdi ve sadece Fren'i kötü hissettirdi.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin