Yuria bu çağrısının ona ulaşacağını ve ortaya çıkacağını düşünüyordu. Böylece onun Fren'e yardım edeceğini umuyordu.
Yuria Kabil'in adını söyledikten kısa bir süre sonra, önünde sis gibi siyah bir enerji belirdi. Çok geçmeden Kabil bulutun içinde belirdi.
"Cain!"
Cain'in çabucak ortaya çıkmasından dolayı bir an bile irkilmeden, Yuria aceleyle onu yakaladı. Cain Yuria'ya sevgiyle baktı. Ona tekrar baktığında, hala çok güzel bir kadın olduğunu gördü. Kadının berrak ve şeffaf gözleri çaresizlik ve aciliyet doluydu. Gözlerinin kenarlarından sarkan yaşlar çok parlak ve büyüleyiciydi. Onun adının ağzından çıkması, sanki tek ipi oymuş gibi koştuğunu görmek onu çok mutlu etmişti.
"Fren- Fren hasta."
"Tsk. Sanki Fren, Yuria ile arasında duran bir engelmiş gibi, Cain dilini şaklattı ve yerde yatan Fren'e kayıtsızca baktı.
"Beklediğim gibi...
"Kesinlikle kötü görünüyor."
Yuria'yla ilgilenirkenki ses tonundan tamamen farklıydı.
"Onu bir doktora götürmek istiyorum ama yapamam... Lütfen bana yardım edin."
Eğer Kabil olsaydı, Fren'e kesinlikle yardım edebilirdi. Geçen sefer ölmek üzere olan Fren'i kurtarmış ve sağ salim kendine gelmesine yardımcı olmuştu.
"Sana ne istersen vereceğimi söylemedim mi?"
Ondan tek istediğinin o küçük çocuğu kurtarmak olması hiç hoşuna gitmemişti ama ne yapabilirdi ki? Tıpkı onun için değerli olduğu gibi, o küçük çocuk da onun için değerliydi. Kalbine çoktan yerleşmiş olan bir şeye değer vermemesini söylemek boşuna olurdu.
"Cain..."
Yuria hevesle ona baktı, biraz umut görmek rahatlatmıştı. O gözler o kadar güzeldi ki... Eğer koşullar böyle olmasaydı, Cain Yuria'yı yakalayıp sadece kendisinin bildiği bir yere sürükleyebilirdi.
"Endişelenmene gerek yok."
Cain, Yuria'yı yatıştırmak istercesine şefkatle konuştu. Durumdan habersiz olan Yuria'nın yüzünde böyle endişeli bir ifade olabilirdi ama o ortaya çıktığına göre Fren için endişelenmemeliydi.
O sadece uyanışına hazırlanıyordu. Eğer Kabil olmasaydı, ateşini yenemeden ölebilirdi.
"Ama Fren-"
"Seninleyim."
Bu kadarı yeterliymiş gibi, Cain Yuria'nın yanağını hafifçe okşadı. İnanılmaz derecede sıcaktı. Parmak uçlarından geçen vücut ısısı daha önce hiç hissetmediği bir sıcaklığa sahipti. Bu yüzden gerçekten garipti. Birinin vücut ısısını bu şekilde hissedebiliyor olması, onun güzel yanaklarına dokunabiliyor olması.
"Önce hareket edelim."
Bu teklif Fren için değil Yuria içindi. Rüzgâr eserse uçup gidebileceği ya da çarparsa bayılabileceği bir yerde, böylesine zayıf görünen bir varlığı doğru düzgün dinlenebileceği bir alanın olmadığı bir yerde bırakamazdı.
Yuria, Fren iyi olduğu sürece ne yapması gerektiğinin bir önemi yokmuş gibi başını salladı. Mekân bir anda değişti. Üçü birlikte Yuria ve Fren'in kaldığı eve vardılar.
"Ağlama hayatım."
Fren'i yatağa yatıran Cain, Yuria'nın yanaklarından aniden süzülen gözyaşlarına kaşlarını çatarak baktı. Onun gözyaşlarının tek bir damlası bile kendi kalbine saplanan kocaman bir hançere dönüşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasyYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...