20.Bölüm

385 27 1
                                    

Yuria'yı ve Fren'in evini davetsiz ziyaret eden kişi, Yuria'nın en son ormanda odun keserken tanıştığı adamdı. Adam sessizce durup Yuria'nın evine baktı; Ancak perdeler çekilirken tek görebildiği ay ışığının aydınlattığı soluk bir siluetti.

Perdeyi sökmek istedi, böylece arkalarında saklanan güzel Yuria'yı görebilecekti, ama onu uyandıracağından korkuyordu. Diğer bir faktör de, onu görünce kalbinin patlayabileceğınden endişe etmesiydi.

Uyanıkken çok hoştu, kim bilir ne kadar güzel uyurdu? Adam Yuria'nın her tarafını görmek ve zihnine kazımak istedi. Adamın hayatında Yuria kadar sevimli başka bir varlık olmamıştı. En şefkatli dokunuşlarıyla bile umutsuzca mücadele edenlerin arasında, onunla yüzleştikten sonra sağlam olan Yuria'nın varlığı adamın kalbini çalmaya yeterliydi. Bu yüzden onu kaybedemezdi, yalnızca ona değer verip sevmek, minik ayaklarının tek bir taşı bile hissetmemesini ve kulaklarının sadece tatlı sesleri duymasını sağlamak istiyordu. Adamın eli bu düşünceler karşısında aniden seğirdi, onu hemen kalesine götürmek istiyordu ama kalesine neden dönemediğini henüz çözememişti. Belki de onu elinde tutamaması adildi, sonuçta o bir iblisti ve iblislerin ve insanların dünyaları ayrılmıştı.
Bu yüzden iblisler arasında en güçlüsü olduğu söylenen adamın insan dünyasına seyahat etmesi neden bu kadar garipti. Ancak, insan dünyasına geçmek mümkün olsaydı, aynısı iblis dünyası için de geçerli olmalıydı, ama bir şekilde imkansız görünüyordu. Yetenekleri veya enerjisiyle ilgili herhangi bir sorun yoktu, ancak iblis alemine geri dönememesi onu hayal kırıklığına uğrattı.
Adam özellikle küçük, sıkışık görünümlü bir evde yaşayan Yuria için üzülüyordu. O küçük evde düzgün nefes alabilecek mi?

Deposu o ev benzeri kulübeden daha geniş ve daha iyi korunuyordu. Böyle bir kulübe güzel bir Yuria'ya uymuyordu. Keşke onu kalesine götürebilseydi, odasını iblis dünyasındaki en değerli ve lüks şeylerle süslerdi. Kalesinde kimse ona zarar vermeye veya onu görmezden gelmeye cesaret edemezdi. Sadece onun koruması altında rahat yaşamak zorundaydı, sevgisini almak ve nazik olmak dışında hiçbir şey yapmak zorunda değildi. Eğer istediği bir şey olsaydı, onu ona verirdi, onun için yapamayacağı hiçbir şey yoktu.

Evinin önünde saatlerce gizlice durduktan sonra, adam pencereden başka bir varlığın varlığını fark ettiğinde tanıdık bir his içini kapladı.

Bu arada…

Yuria'nın sevimliliğinden sarhoş olan adam bakışlarını Yuria'yla uyuyan çocuğa kaydırdı. Şimdiye kadar pek dikkat etmediği bir varlıktı çünkü tüm duyuları Yuria'ya odaklanmıştı.

Melez ve tanıdık.

Bir insanla bir iblis arasındaki karışık kanın nasıl doğabileceğini ya da insan dünyasında böyle bir varlığın nasıl olduğunu bilmiyordu, ama alakasızdı. Eğer onu rahatsız ederse, ondan kurtulmak zorundaydı.  onun biraz umurunda olsaydı, merhamet gösterebilirdi, ama hepsi bu kadardı. Adamın tanıştığı sevimli varlığı kimseyle paylaşmaya niyeti yoktu, onun için değerli olması yeterliydi, yine de onu şu anda yanına alamadı, bu yüzden o sinir bozucu çocuğu bir süre yalnız bırakmak zorunda kaldı. Ya da belki onu bir refakatçi olarak getirebilir.

İşin garibi, çocuğun enerjisi bir şekilde tanıdıktı ve onu rahatsız etti, ama adam bunu umursamadı. Çocuğun kimliği onun için önemli değildi. Kısa bir süre sonra, adamın figürü geceye kayboldu.

Fren'in gözleri aniden açıldı ve pencereyi kaplayan perdelere baktı. Hissettiği varlıktan şaşkın bir şekilde başını eğdi. Kısaca bunun bir yanılsama olduğunu düşündü, ancak böyle bir enerji göz ardı edilemezdi. Perdeli pencerenin ötesindeki varlığı tanımak imkansızdı, ancak puslu siluet birinin orada olduğunu, kısa bir an için gözlerinin bile buluştuğunu açıkça ortaya koydu.

En Kötü Adamın Annesi Oldum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin