Çocuğun kurduğu sınırlar kısa sürdü. Yatağın her vardiyasında gergin olmasına rağmen, rahat bir battaniyenin ve sıcak bir evin kucağında hızla uykuya daldı. Bununla birlikte, çocuğun tedirginliği, gergin, uyanık uyku duruşuyla, sanki bir çeşit cezaya dayanıyormuş gibi gösterdi.
İlk başta Yuria, ölü bir ceset gibi sert bir şekilde uzandığı için acı çektiğinden endişeliydi, daha sonra çocuğun daha önce yatakta uyumadığını, henüz yeni alıştığını ve yavaşça endişelerini giderebildiğini fark etti.
O gün düzgün dinlenmemiş olan çocuk, tam 24 saat boyunca derin ve sağlıklı bir şekilde uyudu. Öte yandan Yuria uyuyamadı, düşüncenin derinliklerinde kayboldu.
Bir yetişkinin kendi başına olması zaten zordu, peki bu küçük çocuk için ne kadar acı vericiydi?
Soğukta tek başına beklemek ne kadar zordu?
Neyse ki, çocuk hiçbir yeri incinmedi ya da ateşi yoktu, bu yüzden Yuria çocuğun dinlenmediğini düşünerek rahatça uyumasına izin verdi.
Her hareketinde çocuğun seğirdiğini fark etmişti. Böylece çocukla birlikte yatakta yatan Yuria, dinlenmesinin bozulmaması için yere indi. Zemin soğuktu ve rahatsızdı, ama Yuria çocuk uyuyabildiği sürece gerçekten umursamadı. Zaten yeterince acı çekmişti, mümkün olduğunca rahat olmasını istedi.
Zar zor uykuya dalmış olan Yuria, çocuğun hasta olup olmadığını merak eden küçük, narin bir mırıltı sesi duydu, Yuria ayağa fırladı ve durumunu kontrol etti. Daha önce hiç duygu göstermemiş olan çocuğun gözlerinde yaşlar yükseliyordu.
Renk çocuğun yüzüne geri döndü, çatlamış dudaklarını hafifçe şapırdattı.
"Eo..."
Sesi kısılmış ve boğuk olmasına rağmen, Yuria titreyen elleriyle vücudunu çizerken çocuğun çağrılarını açıkça anladı. Çocuk annesini çağırıyordu.
(T / N: Çocuk, Korece'de 'anne" nin ilk hecesini "eomma" da "eo" olduğunu söyledi. )
"Sorun değil, şimdi iyisin," dedi Yuria yumuşak bir sesle, daha fazlasını söyleyemedi. Çocuk şimdiye kadar yapayalnızdı, muhtemelen kendi annesi tarafından terk edilmişti ya da annesi artık ölmüştü.
Çocuğun gerçek annesi değildi, ama bir annenin görevlerini yerine getirmekten mutluluk duyardı, ancak böyle bir rolü güvenle üstlenene kadar hala uzun bir yol vardı. Ona temkinli ve şefkatle yaklaştı ve elini uzattı. Çocuk titreyen elini Yuria'nın elinin üstüne koymadan önce tereddüt etti.
Bu korkusu ve tereddüt halı Yuria'nın kalbini paramparça etti.
Yuria'nın gözyaşları, her an parçalanabilecek kırılgan ve güçsüz bir çocuğun gözünde canlandı.
Ne kadar zor oldu? Yara izleri ne kadar acı verici?
Yuria da ailesini genç yaşta kaybetti. Tabii ki, onlar iyi ebeveynler değildi, babası öfke kontrol bozukluğu olan bir alkolikti, kolayca sinirlenir ve tereddüt etmeden elini kaldırdı. Diğer ucunda annesi anne sevgisiyle doluydu ama nasıl verileceğini bilmiyordu. Anne sevgisi Yuria'yı boğdu, onu daha da hasta etti ve onu uçurumun kenarına yaklaştırdı.
Yine de, ölümleri için üzüldü. Ailesinin sürekli oturduğu boş koltukları görünce midesi bulanıyordu ve bir süre her gece kabus gördü. Gözlerini her açışında yüzü yaşlar içinde ıslanmış olurdu.
O zamanı hatırlayan Yuria, çocuğun elini sıkıca tuttu.
Yavaş yavaş çocuğun hıçkırıkları durdu, sanki Yuria'nın samimiyeti çocuğa aktarılmış gibi. Yine de, Yuria bırakamadı, bu yüzden çocuğun elini tuttu, çocuğun yanında uyuyakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Kötü Adamın Annesi Oldum
FantasiYuria sadece içinde bulunduğu romandaki geçici bir figürandı. Kendisi bile okuduğu romandaki dünyaya geldiğini zamanla öğrenmişti, kitabı okuyanın bile bilmediği ve görmediği bir karakterdi. Ama birdenbire, yanlışlıkla evlat edindiği en güçlü kötü k...